2022. november 23., szerda

Nyavalygok kicsit, csak mer' már hiányzott

Asszem nem, mégsem bírom az éjszakai műszakot. Egyáltalán, gondoltam valaha, hogy de? Elvileg nyugis, de mindegyik az, és ahogy öregszem, szeretem ágyban tölteni az éjszakát. Régebben szerettem buliban is tölteni, de az tényleg nagyon rég volt már, nappal viszont nem bírok aludni, Világos van, sok a környezeti zaj, és tényleg nem értem, miért kell valamelyik szomszéd  humanoidnak kétóránként a lépcsőházban sétáltatni a kutyának alig nevezhető szobapatkányait, akik  viszont annyira hangosak, hogy túlüvöltik ugyanazon szomszéd hisztis kölykeit is. A háttérben meg közben úgy félóránként szirénázó mentők húznak el a ház előtt, a bioritmusom erősen szétesőben, és akkor próbáljak három-négy óránál többet aludni. Húszperces részletekben, mert persze úgy az igazi.

Valaki nem tudna átjönni, és fejbecsapni kíméletesen, hogy ne legyen súlyosabb agysérülésem annál, ami már velem jár, de úgy legalább hat órán át heverjek tőle, ágyban párnák közt?
Mert valahogy mindig úgy van, hogy pont akkorra esek át a holtponton, mikor végre itthon, és bár a laborban óránként háromszor aludtam el majdnem, most meg friss vagyok, mint egy érett sajt. (Na jó, ez lehet hogy nem a legjobb hasonlatom volt, de alig múlt reggel hat, kint meg sötét van és esik a November Rain, pontosabban az is szól a háttérben, ha már így esett. Izé, esik, ez még jelen idő.)

És ilyenkor csak a nyavalygás segít, mert a langyos tej az már tegnap sem jött be, fű meg nincs itthon, sőt lassan a ház előtt sem, de nem a droghelyzet, hanem az erózió miatt.

Én meg olvasnám a híreket, mondjuk jobban belegondolva ez nem is akkora hülyeség, csak a közélet dühít, amitől ugye  nem alszom jobban (sem el), a focivébé viszont egy számomra olyan szinten közömbös baromság, hogy azon lehet hogy mégis beszundíthatok. Mert most őszintén, mi az érdekes abban, hogy általunk nemigen ismert, túl sokat kereső, sport-szórakoztatóipari szakmunkások egy felfújt golyót kergetnek hosszan, egy leginkább már műgyepen? Egy kibaszott diktatúrában, akik olajért megvennék a Holdat is, ha eladó lenne.

Na jó, ez nem jön be, a rohadt fodbalhelyzettől is mindjárt idegállapotba jövök, talán hiba volt már az fél ötkor fogyasztott energiaital. Csak hogy ne ájuljak be a buszon, ha már addig kibírtam.

(Ja, és a November Raint most mindenki hallgassa meg saját felelőségére, de csak ha felé is épp esik, és/vagy Katának hívják.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése