2016. augusztus 2., kedd

Szabadság elvtársak, szabadság!

Perszenem most rögtön, nem is a jövő héten, de a jövő hét utáni héten mindjárt. Voltam már szabadságon a nyáron, rendkívüli szabadságon (közeli hozzátartozó halála miatt), betegszabadságon, de szabadság szabadságon még nem.

Az eredeti elhatározás szerint, amit úgysem fogok betartani, ajd jól nem olvasok politikai híreket, illetve ha mégis kommenteket biztos nem. (Nem bírom, mikor egyujjas agyúak rossz helyesírással baromságokat szövegelnek, rengeteg felkiáltójellel és csupa NAGYBETŰVEL. És náluk nem a CapsLock ragadt be, egyszerűen csak írásban kiabálnak.)

Szóval az ilyesmiktől majd jól távol tartom magam, a reggeli pirítós mellé csak latin nyelvű napilapokat olvasok, mint a Legyen Meg a Te Akaratod (Fiat Voluntas Tua), már előre röhögök hogy hangzik latinul az, hogy GPS-alapú mobilaklalmazás, vagy hogy genetikailag módosított hibrid, a lényeg, hogy ne legyen benne rogánantal, az úgyis hülyén hangzik tetszőleges klasszikus nyelven.

És remélem jó lesz az idő is, valahogy kijönnek egymással a szaharai meg a sarkvidéki légtömegek, mert nálunk csak ez a kettő van, és az határozza meg az időt, melyik az erősebb éppen. Hiába no, kis ország vagyunk, helyben nem tudunk előállítani magunknak időjárást, úgyszólván teljesen importra szorulunk belőle. Szóval legyen jó idő, ami olyan hogy nem esik, csak majdnem.

Legyen jó a tévéműsor is, mostanában valamelyik filmcsatornán mindig kínaiak verekednek bambuszbotokkal és berendezési tárgyakkal, ami engem mélyen nem érdekel, ráadásul a többi csatornán meg ezzel párhuzamosan Liam Neeson néz szomorúan a megviselt fejével a semmibe, de ez is hidegen hagy. Azaz kapják össze magukat és adjanak jó vígjátékokat, csak franciákat ne, azok a vicces helyett a szánalmas kategóriában játszanak a sok ripaccsal, én angol vígjátékokat akarok főleg, amilyen elgyötört vagyok már Folytassa-filmekkel is beérném.


Ja, és hagyjanak aludni a környékbeli suttyók, azaz ne kezdjenek el az éjszaka közepén ordibálni az erkélyem alatt. Értem én, hogy párzási időszak van, és a nőstények a leghangosabban bazmegelő hímtől kérnek cigit (amiből majd bármi lehet), de ha a szabadságom idején sem hagynak pihenni, megtudják majd mennyivel jobb érzés bepanírozva, zsemle között ébredni, mint a házunk előtt üvölgeni. Én szóltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése