2016. október 5., szerda

Karrierterv

A náthám egyik napról a másikra annyit javult, hogy már kifejezetten jól vagyok, ismét bebizonyosodott, hogy betegségre legjobb gyógymód a panaszkodás, legalább is esetemben, a nyilvános panaszkodás meg pláne. Innentől kezdve tudatosabban használom majd terápiás eszköznek, ha minden jól megy, nemsokára már a fogszuvasodást és a lúdtalpat is tudom majd kezelni így, bár azokhoz a sima panaszkodás talán kevés lesz, ott komolyabb siránkozást kell majd bevetni. (Az igazán velőtrázó siránkozás szódabikarbónával kombinálva a rákot és a csúnyaságot is gyógyítja, mint az köztudott.)

Ha beválik, majd lesz saját tévéműsorom is, ahol mint távgyógyító, tisztánlátó és csakratisztító fogok működni 980 HUF/perc plusz áfa, de a sok szélhámossal ellentétben én egy komoly Kajmán-szigeteki cég hátterével, és garanciával rendelek majd, aki bizonyítja, hogy koszos maradt a csakrája vagy nem látok tisztán, az visszakapja a pénzét (mínusz kezelési költség). Akinek meg továbbra is fáj a dereka, az vagy nem koncentrált eléggé, mikor küldtem az ufóenergiát, vagy nem siránkozott elég intenzíven, vagy nem is fáj neki, csak úgy érzi.

És hát magasan képzett is vagyok, nem úgy mint a kóklerek, három diplomám is van, az egyiket például az Olajban Főtt Szent János Nehézipari főiskolán szereztem hímzés-makramé szakon, estin. (A másik kettő ennek hitelesített fénymásolata.) Plusz megnyerően antiszociális a személyiségem, empátiám csak a beteg kutyákra terjed ki, viszont az anyagiakat illetően különösen mohó vagyok, tehát mind emberileg, mind szakmailag kimagaslok a tévés látnokok, jósok és gyógyítók mezőnyéből.

Már csak egy jó művésznév kell, én a Merlinre gondoltam, ha még nem foglalt (szerintem ritka név felénk, eddig még egy Kovács-, Szabó-,  vagy Slézinger Merlinnel sem találkoztam, meg a Hókuszpók azért gagyi lenne), esetleg Merlin Paracelsus, a latin mindig bizalomgerjesztően hat ilyen gyógyítós dolgoknál. Felmerült még, hogy csak valami rejtélyes monogrammal jelöljem magam, az első ötlet az LG volt, de rájöttem, hogy az már foglalt, én is a tévémen láttam, meg a telefonomon. Meg a porszívón... (Jut eszembe: Merlin Elektrolux? Ez olyan romantikus-ipariforradalmas hangzású, bár ezt is egy porszívón láttam, ami viszont már nem működik, sőt ki  is dobtam, tehát mégsem jó a rezgése az aurájának a frekvenciáján, vagy valami ilyesmi.)

És ha van név, eltökéltség meg műsoridő, már csak egy csomó gyertya kell (teamécses nem jó, az amatőröknek való), mindenféle kristály izék meg esetleg egy kígyó, ha az nem lenne olcsón, viszem a teknősöm, az is hüllő és költséghatékony.

Ha bejön a vállalkozás, sokkal több pénzem lesz, mint amennyi most sincs, veszek majd császárzsemlét a sima helyett, meg az új vízórákat is ki tudom majd fizetni. Vizet persze onnantól nem használok majd (legalább is itthon, majd a munkahelyemen zuhanyzok és a teszkóba járok vécére), nem leszek hülye koptatni a drága pénzen beszereltetett szép új mérőórákat. Még elkopnak itt nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése