2021. november 8., hétfő

Azonosítatlan csészealjak

Én mindig is kételkedtem a szkepszisben is, azt sem hittem el, amit néha, az ufómagazinokat meg kifejezetten lenéző módon röhögtem ki. De mosmár hiszek az ufókban, de annyira, hogy nagyon. Merugye az UFÓ, annyit jelent, hogy azonosítatlan repülő tárgy, márpedig én a repülő tárgyak nagy részét nem hogy azonosítani nem tudom, de meg se látom, mert nem látok föl olyan magasra. De ha mégis fölnézek, és látom hogy valami repül, ami nem madár, akkor se tudom, hogy az most Fillérbaszó Erlánszj Alsógézatelep-London járata (azért nem Lisztferihegyről szállnak föl, mert a telepi bekötőút olcsóbb, bár az utasoknak kell bepakolniuk a csomagokjaikat), az Alcsútok Géniusza repül valahová egy nemkormánygéppel, vagy simán csak jönnek az élijenek.

Szóval amivel azt akarom mondani, hogy UFÓ-k igenis vannak, és a jövőben is fognak vanni, mert nem várható, hogy én bármikor is bemagoljam a légi menetrendet. Márpedig ha egy repülő tárgyat egyvalaki nem tud beazonosítani, az szubjektíve máris azonosítatlan, legalább is így tanultam a Lepukkant Szent Aranka Traktortermesztési Szakközép filozófia órái által.

Ráadásul nem csak simán azonosítatlan röpködők vannak, de egyenesen csészealjak is. Pontosabban körkörösen, mert a csészealjak azok olyanok, hogy kerekek. Ezeknek a létezésében külön is kételkedtem nem hinni, de aztán reggel kimentem  konyhába kávét főzni, és észrevettem, hogy az egyik szekrény felső polca tele van csészékkel, és(!) csészealjakkal! Szóval ezek is vannak, valójában!
Ezt eddig valahogy tényleg nem vettem észre, de hát ez van, biztos azért lehet, mert én alapvetően bögréből iszom a kávét, vagy autómatából. Nyilván mert ezt sugallták nekem az élijenek, hogy ne vegyem észre a fától az erdőt, mikor kiszúrja a szememet.

(hvg.hu)

- Hisz Ön a repülő csészealjakban?
- Hát persze!
- Látott is már repülő csészealjakat?
- Mióta elváltam azóta nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése