2021. november 9., kedd

Műsorrend, különben pofoz

Navracsics exminiszter, ex EU-biztos, exjófej kérdőre vonta a tapolcai mozi igazgatóját, hogy miért nem játsszák az Elkúrtukat. Hogy miért kúrták ki a hihetetlenül sikeres, ugyanakkor magas művészi színvonalú produkciót a műsorból? Mer a nép az inkább Dzsémszbondot akar nézni, vagy Dűnét? Nemá! Ártunk és Ormányunk nem azért kampányol éjt nappallá téve, magát dicsérve (és egyúttal rámutatva  az ellenzék sátáni természetére), hogy holmi kisvárosi mozik bojkottálják permanens kampányát!

A Bűn Fészke Tapolkán...(tapolcaimedia.hu)

Pedig sokáig Navracsics nertárs volt az emberarcú fideszes. Nos, az arcát elnézve, azért nyomot hagyott rajta a NER, meg attól hogy valaki emberarcú, még nem kell autonóm személyiségnek lennie, illetve simán el tudja veszíteni eme tulajdonságát.

Kár hogy én sok szempontból vagyok ex-, de exminiszter, miniszterelnökök ex-diáktársa (az egykori, és nem túl közeliek közül talán a tanszékvezető a maximum) nem, úgyhogy nem tudom megmondani mi menjen a moziba be (hé, Rozika te!), még szerencse, hogy nem is érdekel. Moziban évekkel ezelőtt voltam utoljára, én a letöltés-átmásolás-lapostévé háromszögben fogyasztok mozgóképeket.
Ebben a minőségemben persze jó lenne megszabni, mit tölthetek le, sőt jó lenne megszabni, mi legyen a tévében.

Amúgy is mániákusan szokok írni, írnék (-nák?) én egy tévéújságot is, pláne mert más úgysem teszi meg helyettem. Tényleg, van még olyan, hogy tévéújság? Ilyen papírra vagy mire nyomtatva? Ha lenne, úgy festene, mint már régebben is az amerikai filmekben, ahol vaskosabb könyveket lobogtattak ebben a szerepben, elvégre párszáz csatorna, meg ugye a reklámok, plusz még egy kis reklám, és akkor még a keresztrejtvény, úristen a keresztrejtvénynek is bele kell férnie.
Na ilyet írjon a Navracsics, ne moziigazgatókat zaklasson ostoba levelekkel. Persze aztán a tévécsatornák szabadságában állna, magasról tenni az egészre, mert attól, hogy valaki politikus, még nem kellene magát mindenben kompetensnek gondolnia, a gyufagyártástól a tömegközlekedésen át a biokertészetig. Vagy a moziműsorig.

p.s. Én egyébként - rá kell jönnöm -szoktam írni tévéújságot, igaz csak egy példányban és magamnak, midőn egy-egy napfényes, esős novemberi tavaszi reggelen kijegyzetelem a port.hu-t, hogy mit ne felejtsek el megnézni, amit valszeg persze le is tölthetnék, de egyszerűbb, ha a képembe tolja a tévé. Régimódi vagyok na, az online műsorújságot is papírra jegyzetelem ki, tollal, pont mint egy ősember, aki most mászott le a... barlangból.

p.p.s. A fentebb linkelt 444-cikk kommentjei között valaki felveti, a benzinárral kapcsolatban nem ragadja levélírásra a morális felháborodás? (Már látom is magam előtt: "Tisztelt Világpiac!...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése