2016. január 31., vasárnap

Az őslakó

Hát, jelentem nekem még január harmincadika van, ugyanis az éjszaka egyáltalán nem sikerült aludnom. Pedig próbáltam, például lekapcsoltam a villanyt, meg kikapcsoltam a tévét, meg lefeküdtem az ágyamra, sőt pizsamát húztam, párnára helyeztem a fejem, takarót húztam magamra. És nagyjából két órán át (fél egyig mondjuk) úgy csináltam, mint aki alszik, de nem jött be, ébren feküdni a sötét csendben igen unalmas. Úgyhogy felkeltem, naná benyomtam a laptopot, és kerestem valami néznivalót.

Filmeket már nemigen nézek, de egy ideje izgatott az Őslakó (The Man From Earth), rákerestem, meglett, megnéztem kétszer, annyira jó. Pár szereplős kamaradráma, ami úgy sci-fi, hogy nincs benne űrhajó, robot, időutazás, idegenek, csupán pár ember beszélget egy szobában majd másfél órán át...

Nyilván sokan látták már, úgyhogy senkit sem untatnék a sztorival (meg ugye milyen szánalmas már, hogy nekem ez csak most esett le...), de ha valaki véletlenül még nem, az nézze meg azonnal. Azt, hogy kétszer, nem kell mondani, úgyis annyi lesz.

Én meg hat után kutyát sétáltatok, ebédet készítek elő, aztán lehet, hogy elájulok, de igazából még mindig nem vagyok álmos... (Pedig csak 42 éves vagyok, nem 14 000.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése