2016. január 21., csütörtök

Taxi

Be kell vallanom, a hét elején én igen jól szórakoztam az Uber ellen tüntető taxis blokádolókon, ők amolyan rózsasándorba ojtott ludditáknak tűntek, akik nem csak nem értik, hogy merre megy a világ, de tudni sem akarnak arról, hogy valamerre egyáltalán. A világ kérem az maradjon csak olyan, amilyennek megismertük, kérjük vissza a fekete-fehér tévéket (hétfői adásszünettel of course), a Commodore 64-est, a télifagyit meg Kádár elvtársat, elvégre mikor kisdobosok voltunk, pont ezek a dolgok alkották a normalitás kereteit.

Valamint tiltsuk be az internetet, nehogy már a sok hülye proli csak úgy fuvarokat szervezzen a szabad kapacitásaira, nehogy már nélkülünk oldják meg az emberek egyéni utazási ügyeiket, hisz taxizni az ugye egy szakma. Hiszen a taxison kívül más nem képes autót vezetni, meg a nemtaxis nyilván nem is ismeri ki magát a városban ahol él,arra meg végképp alkalmatlan, hogy számára idegen embereket elvigyen A pontból B-be. Olcsóbban.

Nos, én meg úgy gondolom, a taxizás nem egy szakma, csak egy foglalkozás, kellenek hozzá mindenféle skillek, de nem látom benne azt a más számára nem elérhető szakmai tudást, ami megérné a pluszpénzt. Plusz igen ócska hozzáállás az, hogy ha nekem most nem olyan jó, egyből az államot keresem meg, hogy hozzon törvényt, tiltsa be, verje szét. Csak azért, mert, szeretnék még mindig 1962-ben lenni, hol én vagyok a főtaxi, és nincs senki rajtam kívül.
Tényleg, a taxitársaságokat mi tartja vissza attól, hogy egy saját applikációt fejlesszenek ki? Meg esetleg lobbizhatnának azért, hogy mégse legyen egységes fix tarifa, bár ők pont ezt kérték még nemrég. És akor versenyezhetnének,mondjuk lehet, hogy a diszpécseres Jolikának más munkakört kell keresni, de hát ilyen a fejlődés. Patkolókovácsok, szekerészek vagy inkvizítorok se nagyon vannak már...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése