2016. január 12., kedd

Saul bölcsei

Nekem is úgy kell kezdenem, mint sokaknak, hogy ugyanis nem láttam még a Saul fiát. (Az új sztárvórzt se nem láttam még, csak annál rájöttem, hogy már nem is érdekel. És mint már említettem, eleve nem érdekelnek már a filmek.) Ez esetben azonban megnézném, csak ugye egy Kaposvár méretű faluban szerények erre a lehetőségek, ha jól rémlik volt már a helyi nempláza moziban, csak épp hétköznap, és úgy, hogy az ne férjen bele a munkarendembe.

Viszont ma pont Para-Kovács klubrádiós műsorát hallgattam (a hétfőit, felvételről, hisz felénk nem csak autópálya, de Klubrádió sincs, azaz letöltök), ahol már előre vetítette, hogy a szélsőjobbos sajtó majd hogy rá fog ugrani az esetre, miszerint Cannes után megvan a Golden Globe is. Egyfajta imrekertészezést vizionált, mint 2002-ben az irodalmi Nobel-díj esetén, ez mondjuk eddig nem jött be. Az viszont igen, hogy a derék kommentelők (meg a Lánchíd konyakról elnevezett rádió betelefonálói) egyből szabadon engedték a bennük lakó nácit, csak úgy dübörgött a cionista világösszeesküvés meg a holokamuzás, komolyan mondom ennyi szar duma után én már inkább lennék zsidó (cionista lehetőleg), mert ha valakiket ezek a gyökerek ennyire utálnak, annak már csak jó lehet lenni. Persze ők egy elképzelt csoportot utálnak, de egyszer már valaki engem is elképzelhetne gazdagnak és befolyásosnak, lehetőleg olyan, aki maga is gazdag és befolyásos, így lenne rá hatása, hogy én is az legyek.

És persze hab a torkán, hogy minden ostoba gyökér először is közli, hogy ő nem látta a filmet, nem is fogja megnézni, majd ha Árpád vezér lesz filmen azt igen, de ezt a zsidó vircsaftot ő egy mozijeggyel sem támogatja.
Valaki vetítse már le nekik a Honfoglalást (pénzért persze), nézzék amint hét magyar törzs harminc embere hont foglal, nyolc besenyő elől menekülve, elsős olvasókönyvek stílusában szavalva, és szenvedjenek a mocskok, ha már ennyire bírják a filmművészetet. A nemzetit, már ha értenék a kifejezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése