2018. december 7., péntek

Deepcut

Ha már mostanában főleg az emlékeimből élek, eszembe jutott hogy tavaly, nem pont így december elején , de mondjuk október végén-november elején, mikor Londonban voltunk Petrával (sokszor voltunk már, de amikor), elmentünk Deepcutba is. Ami egy falu, Farnborough közelében, és összesen annyi benne a kraft, hogy a Kingsman című műalkotásban Colin  Firth kiirtott egy komplett gyülekezetet,  akikért persze nem volt kár,



Kedves kis falu amúgy Deepcut, mi például találkoztunk a buszmegállóval, a közeli büfével (na jó, lehet hogy kávézó, étterem, mifene, ) ahol ettem egy vegetáriánus angol reggelit ebédre (no kalbász und no véreshurka - arrafelé "black pudding") de finom volt, valójában meg sem bírtam enni.

Az angol vidék amúgy pont olyan mint a magyar, csak itt angolul beszélnek, illetve valami érdekes dialektusát az angolnak. Amivel Londonban remekül elboldogulok, az falun már nem feltétlen működik,  Deepcutban, a büfé-falatozóban konkrétan egy kukkot sem értettem a kiszolgáló csávóból, de ez legalább kölcsönös volt. De aztán találtunk közös nyelvet, én próbáltam csaknoriszul szólni, ő meg ezt végre értette, és bár válaszaiban nem volt az a kifejezett King's English, de az már lejött neki, hogy a kávét sok tejjel kérem.

az elhíresült templom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése