2018. december 3., hétfő

Mikulás hatodika

Olvasom az újságban, a bennelévő cikkírásban, hogy nemsoká jön a mikulás, és hoz csokit, ha jó voltam. Na most én nem voltam jó de direkt, mert különben csokit hoz a mikulás, nekem meg feleslegesen megy fel a vércukrom. Meg a vérnyomásom, mert nekem egy idegen mikulás ne mászkáljon bele a lakásomba, a magán terület az én váram, meg egyébként is kellene még porszívózni a szőnyeget a porszívóval a szőnyeget. Meg felmosni az ágyat, elmosogatni a fürdőkádat és lezuhanyozni a fikuszt

Monta a szomszédból a Géza, hogy nem is jön be a lakásba a mikulás, az a télapó, aki a kéményen át. DE az meg úgyse, mert nincs kémény, a radiátoron át közlekedő télapót meg még nem találta fel a májkroszoft. Naszóval a mikulásnak nem bejönnie kell, hanem kitenni neki a kis csizmát az ablakba. Hát, fene tudja, nekem nincs kis csizmám, csak nagy bakancsom, acélbetétes, de azt nem rakom ki az ablakba, mert beleszarnak a galambok. 
(Mert ezek a galambok ezek olyanok, hogy nem szeretik a csokit, tehát ha jön a mikulás, felmászik az elsőre és csokit tesz a munkavédelmi bakancsomba, ezek szarnak rá.)

Esetleg megvárhatnám az utcán is mikor erre jön, de akkor meg honnan tudja hogy hol lakok, jár-e nekem a csomagolt virgács. Lakcímkártyát meg csakazérse mutogatok egy mikulásnak, a végén még visszajönnek a krampuszokkal a lapostévméért meg az okosvécémért, pedig azt nemrég rendeltem a neten és még csak most tanul beszélni.

Képtalálat a következőre: „vicces mikulás”
parkocka.hu


Szóval szerintem a mikulás maradjon otthon, akár hol is van az, de ha már elindul csokit osztani az legalább csoki legyen ne cukorka, mert mondjuk a mi környékünkön a cukros bácsikat mindig megverik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése