2019. július 31., szerda

A dolgok állása

Este belenéztem a tükörbe, de csak a fürdőszobát láttam, mert engem már nem hajlandó mutatni. Közben egy meghatározatlan állagú csütörtök üldöz már alig fél óra múlva, a teknős meg emigrált Floridába, mert itthon nem találom. Ehetem meg én a szardíniát, az állítólag nagyon egészséges, de csak ha feldolgozás előtt legalább húsz percig kiabáltak vele. Nagyon durván.

De legalább írtam sokat, tudományos ismeretterjesztő cikket, filmkritikát, könyvrecenziót, bevásárlólistát és névtelen feljelentést. Úgy érte, egy komoly, hiteles névtelen feljelentést.
Nem merek benézni az ágy alá mert tele van nagyon poros dobozokkal, rég elveszett papucsokkal, morzsával, és lehet hogy ott van a teknős, várja a floridai chartert. Ami egy repülő csésze lesz (az alja az 51-es körzetben van, jó időben hamutartónak használják, rossz időben beállnak alá az eső elől.) De tegnap már porszívóztam, és azt nem lehet mindennap, mert elkopik a szőnyeg, és akkor  csak a zoknimorzsák maradnak.

Amúgy is világvége-szezon van, a múlt héten volt két részleges és egy teljes világvége, de az utóbbi azóta elmúlt. Borogatás kell rá, ennyi. A következő még megvárja a hétvégi Magyar Nagydíjat, mert egy rozsdásodó Skoda 120-as képében jön majd el, de a Ferrarik mellett kisebbrendűségi komplexusa lenne. Addig is Yorkshire-ben várható lokális világvége, állítólag fogytán a sör.

Valami motoszkál az ágy alatt, most vagy felébredt a teknős, vagy megjött a charter repülő csésze, vagy mindkettő, és a teknős nem találja a beszállókártyáját. De én majd ráolvasással leüvöltöm a fejét, és úgy már a floridai ufóknak sem fog kelleni.
Rohadunk a forradalomba, csak előbb még venni kell tartóstejet, mert már megint villámlik, a fikusz meg fél, és behúzza a sötétítő függönyt. A teknős meg pont előkerülőben van, szadíniaszagot érezhet, azt meg szereti.
Biztos a hasonlatosság okán, elvégre a páncéljába csomagolva ő már élő korában is félig konzerv. De nem megyek a konyhába, ott most sötét van, és nem tudom hogy működik-e a tévé.

Képtalálat a következőre: „világvége”
hvg.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése