2021. július 17., szombat

Dühít?

Bedobták a szokásos, félig helyi bulvár, félig kormányfelszopó hetilapot, ami a címlap után rögtön egy egész oldalas hirdetéssel indul, miszerint "Dühíti önt Brüsszel?" Meg valami értelmezhetetlen emoji, nyilván akit dühíti a belga főváros.
De engem nem. Valójában egyetlen város sem dühít, néhányat kifejezetten kedvelek, és legfeljebb az a gondom, hogy jó ideje nem jártam egyikben sem.

Ami dühít, a közpénzből elém rakott kibaszott kormányhítű propaganda, na attól tényleg felbaszódik bennem az ideg. És nem, nem fogom kitölteni a nemzeti konzultációjukat, ha ezúttal nem online lesz, majd szokás szerint faszt rajzolok rá, és úgy küldöm vissza, már csak szakmai önbecsülésből is. Tanultam elég kutatásmódszertant, tanítottam is évekig, szerkesztettem már elég kérdőívet, és tudom, hogy ez nem az. Nem is akar az lenni, ez ócska, a szánalmas alatt kettővel összehányt izé, kérdések helyett óvodás szintű szájbarágásokkal. (A pártvezér és kancellár meg a sleppje szerint ez persze maga a modern politikai kommunikáció, pedig ez a náci/bolsevik propaganda és uszítás maga.)

Engem nem dühít Brüsszel (gondolom szerintük sokan nem értenék mi z az EU - Egyhangúan Unalmas?), szerintem mindenki buzuljon kedvére, pártolom az anarchiát, mint az uralomnélküli társadalmat, szeretném ha Soros György a járvány után újra megtámadná Magyarországot, támogatom a sávos adózást (úgy is mint a reálisabb közteherviselést), bírom a migránsokat  és nem érdekel, hogy magyar vagy nyugati vakcinával oltanak-e be, ha használ.
Ilyeneket válaszolnék, ha egyáltalán, de egy karikaturisztikus, nagy szőrős pöcs, vastag filccel, mégis csak kifejezőbb lesz.
Brüsszel meg még mindig egy város, seggfejek!

         
ugytudjuk.hu, nyugatifény.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése