2019. május 13., hétfő

Halihó

Aszongyák a nép, egy mondással, hogy a májusi eső aranyat ér. Én ma reggel olyan remekül megáztam, hogy húde gazdagnak kellene lennem, de mégsem. Még csak azt sem mondhatjuk, hogy a májusi eső tört aranyat ér, mert még azt is elég jó áron lehetne elsózni.
Szóval a helyes megfejtés, mert kell hogy legyen olyan, a népnek midig igaza van (kivéve mikor megy és a fideszkádéenpére szavaz, ez igazán perverz népszokás), szóval a helyes megfejtés az, hogy a májusi eső aranyeret ér.

Az aranyér az olyan, hogy fáj az embernek ha ül, pláne fáj ha a vécén, de nem lehet belőle karikagyűrűt csinálni, bár lehet hogy az áramot jól vezeti, fene tudja, még nem próbáltam. És nem hogy pénzt nem ér, de pénzbe kerül, mindenfél kenőcsöket kell venni, én elő is kerestem egy fél tubussal, mert ugyan még nincs aranyerem, de ha ennyit esik a héten, jobb felkészülni.
Halihó az aranyér, mondhatnánk. De persze nem kell neki nevet adni, akkor sem ha az Halihó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése