2019. november 4., hétfő

Whenxit?

A dolgok állása a fekvés.Nem esetemben (ez esetben), én a fel-alá mászkálást részesítem előnyben, ilyen esők esetén amúgy jobb, ha csak a szőnyegen, ha már kint bokáig ér a sár. Amúgy ha nagy leszek, én Brexit szeretnék lenni, de nem ilyen béna, hanem igazi komoly Brexit. Én úgy lépnék ki bárhonnan, hogy a fal adná a belépést vissza, ahonnan én kilépnék, onnan ki lenne a lépve, na!

És akkor jön ez a Borisz, átmenetileg miniszterelnök, és ugye most új választást írnak ki. Aszongya ha nyer, ő akkor újratárgyal, megtárgyal, megállapodik, de aztán kurvára kilép. Mint nemrég eszembe jutott, ő az az öngyilkos, aki már leugrott a hídról, de még épp zuhan, és közben azt mondogatja, hogy "még nincs itt a víz", "tényleg még kicsit arrébb van, lehet még bármi, hát emberek". Mit mondjak, irigylem az optimizmusát, igaz a mondás szerint a zuhanó repülőn nincsenek ateisták. Na ja, de túlélő is kevés akad, alig kicsivel később.

Szóval ez az egész bohóckodás egy otromba marhaság, Borisz Dzsonzon szerintem lassan pályázhatna a legpancserebb brit miniszterelnök címére, különösen "a kutyám szebb", "a csajom okosabb" és " a fikuszomat kevesebbet kell öntözni" kategóriákban. Hát istenem, van egy erősorrend, tápláléklánc, mifene. Borisz növeszthetne szakállat, legalább ennyiben .hasonlítana Charles Darwinra, ha már az evolúció.

Egyébként londoni polgármesterként sem alkotott emlékezetest, randa új buszokat rendelt, kitiltotta a részeg tinédzsereket a metróból, de legalább már akkor is a frizuráján röhögött mindenki. Mázlija, hogy azóta itt van nekünk Trump, aki legalább narancssárga fejet is hord a hülye haja alatt. Mondjuk igaz, hogy ős szeret kilépni bárhonnan, konfliktusba kerülni bárkivel. Borisz mondjuk nem indít háborút, eddig még nem öletett meg senkit, és sehol egy felhőkarcoló, amire bazi nagy betűkkel a csládneve lenne kiírva.
Bár az hogy Johnson, az nem is lenne az igazi,  arra túl sokan jelentkeznének be, hogy "de hát Dzsonzon az én vagyok!"

Esetleg, ha szeretne magának ilyen rendes toronyházat, ráírhatnák, hogy BORIS.
A gond az, hogy szerintem túl sok angol lenne, akinek erről Boris Becker jutna eszébe, aki háromszor is nyert Wimbledonban.
És ez Johnsonról nem elmondható, elnézve őt nem is lesz, szimbolikus értelemben sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése