2018. szeptember 8., szombat

Hideg pizza, meleg sör

Már megint hanyagoltam kissé a blogot, de egyfelől az új munka miatt fura ritmusban élek, másfelől meg határidőre kellett szállítanom egy nagyobb lélegzetű cikket, és azzal bíbelődtem, pláne mert azért fizetnek is. Egyszer majd valamikor biztos.
De ma délelőtt végre megalkottam a nagy művet, ami nem volt könnyű, mert mégis csak egy tudományos ismeretterjesztő szöveget kellett összehoznom, de a kezem már inkább erre a blogba alkalmas, lazább nyelvezetre áll rá. (Mondjuk ki kellene találni egy olyan nyelvhasználatot, ahol nélkülözhető az o meg az y, ez a kettő valahogy nem esik kézre, így aztán vagy kimarad, vagy duplán ütöm le. Akkor is mikor leírom, hogy valahogy. Meg hogy hogy.)

Amúgy szociálpszichológiai remekművet alkottam az agresszióról, mert eredetileg a manipulációról akartam, de sehogy sem akart összejönni, az is zavaros volt, amit nagy kínok között összekalapáltam. Úgyhogy inkább kezdtem egy újat, elvégre egy cikk az nem mirelit pizza, hogy ha már kivettem a  fagyasztóból és meg is sütöttem, megeszem, lesz ami lesz. 

Tényleg, étteremben is mindig igyekszek megenni mindent, ha már úgyis ki kell fizetni. Az érdekes az, hogy akkor is, ha nem nekem, egyszerűen rosszul viselem a moslék gondolatát is, így inkább megeszem. Nem a moslékot, hanem az ételt, ami akkor még csak pre-moslék, legfeljebb kihűlt, de azzal nincs gond. Gyerekkoromban a már emlegetett mirelit pizzát is mindig másfél órával az előtt kellett a sütőbe tenni, hogy nekiálltam enni, mert direkt hidegen szerettem. Pedig akkor még nem tudtam, hogy hidege tálalva a bosszú az igazi, ahhoz nekem a Kill Bill kellett.
Viszont a hideg pizza hőmérséklet-deficitjét sosem kompenzáltam meleg sörrel, legfeljebb jó hideg sör kellett a szobahőmérsékletű tészta mellé, hogy azért a különbség meglegyen ugye.

De mint mondtam egy cikk nem hideg pizza, ha már valami, akkor inkább meleg sör, túl kell esni rajta, de ha sikerült, még jól is érezhetjük magunkat, valamiféle vigyorgós nyugalommal szemlélve a környező világot. Igaz nekem holnapra is van némi munka, mert hétfőre kell leadni a csoportfoglalkozásaim tematikáját, még jó hogy eleve jogszabály írja elő, minek kell benne lennie, én majd legfeljebb átfogalmazom kissé, jogi nyelvről magyarra fordítva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése