2018. szeptember 22., szombat

Ment-S

Ma van lenni az autómentes nap neki. Ami igen jó remek dolog, illetve dicséretesen üdvözlendő, elvégre ne járjon mindenki más autóval vele, amikor én busszal megyek gyalog, főleg ha nincs is busz sérelmemre. (A buszbérletem részben gyalogbérlet, mert sokszor mikor hazajövök a munkából éppen megfáradva, akkor nincs is busz, így részben gyalogolok, gondolom a bérletem erre is jó valamire.)

Szóval az autómentes napon alkalmából nem vezetek autót, nem ülök autóba sem bele, ami könnyű, mert nincsen autóm nekem semmi, vezetni sem tudok, de legalább a párom is pont így van vele. Én maximum biciklit tudok vezetni a két kerekén, de nem szeretek, mert vannak autósok is az úton rajta, bicikliút meg nemigen van sehol sem, az autóktól én meg félek biciklizni, szorítottak már árokba autósok az engem biciklist.
Persze van olyan autós aki csak félig az, ezért nem félnék tőle ha ilyenek lennének az utakon száguldozva:

Kapcsolódó kép
youtube.com

De az autómentes napon amúgy sem tervezem elhagyni a lakást, biciklivel sem, nehéz is lemenni a lépcsőn az elsőről, pláne hogy előtte biciklizni kellene felfelé a pincéből, hogy lemehessek aztán. Azt meg aztán tényleg nem, és ahogy nézem mindjárt esni fog, víz a felhőkből.
Úgyhogy itthon maradok, vizet iszom a hűtőből, buborékmenteset persze, ha már mentes nap van, és pont ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése