2019. április 4., csütörtök

Ctrl+Alt+Est

Még mindig a kórház, de hát sokáig nem láttam, nem olvastam híreket, a világból egy belső udvart láttam meg felhőket, úgyhogy magam vagyok önmagam témája. De hát mi más is legyen, mikor az utóbbi időben a nap fénypontja az ebédre tálalt sárgarépafőzelék volt, meg hogy melyik nővér vett épp aznap feszülős nadrágot.

Viszont túlestem életem első urológiai vizsgálatán, inkluzíve prosztatavizsgálattal, ami nem fájdalmas, csak rém kínos, nekem eddig még egyetlen pasas sem nyúlt be a fenekembe. Mondjuk érdekes kérdés, hogy ilyenkor férfi vagy női orvos a kevésbé feszélyező, de valójában mindegy, a kínosság a helyzetben van és nem az orvosban, aki aznap úgyis a sokadik páciensét ujjazza meg, a pályafutása egészére vetíteni meg már nem is érdemes.

Még jó hogy nem talált semmit, de azért három hónap múlva menjek vissza kontrollra. Számolom a napokat mit ne mondjak, nincs is jobb, mint egy jó kis altesti kontroll. Ctrl+Alt+Est.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése