2021. augusztus 8., vasárnap

Ad Life

Tízből kilenc lábgomba elleni ülőgarnitúrát a tévében reklámoznak színfogó háziasszonyok, miközben a férfiak nikotintapasszal harcolnak a hajukért a mekiben, aztán fantával lazulnak a mobiljukon, szélessávú fájdalomcsillapítók lefedettségét rendelik érintkezés nélkül, hibrid városi tankokkal hasítva üres belvárosokban. A gyerekek popsikrémmel lazulnak rá a pingvinpudingra, később pattanásosak lesznek, de arra is találnak krémet, miközben az anyukák közül egy sem mogyoróallergiás, de csokiktól táncolnak a parkban, kapszulás kávét isznak a tonhalkonzervre lakberendezés közben. Szakállas pasik söröznek gyümölcsös szarokat romkocsmákban, miközben nem is dolgoznak a lidliben, de háztetőkön ordibálnak az olimpiai fociebé miatt szurkolva, de csak ha a eltalálták az ideális fekete fogkrémet, ami az ínyüket is fehéríti, és rájöttek, melyik prosztatatabletta köll nekik jól. Így aztán nyugodtan alszanak a kedvezményes gyógyszertáraktól, ha már providentből vették meg a legjobb bőrápolási szokásaikat, mobillal csippantva le a bankkártyájukat. Sok a stressz, meg a fájós láb, de nyáron mindenki vízparton lazul hűtőtáskáktól harmincévessé fiatalodva, kivéve ha még eleve nem harmincévesek, mert akkor gördeszkával lazulnak mentolos cukorkákat dobálva magukba. Mindenkinek van családja és/vagy barátai, pénze bőven, a kérdés csak az mit vegyen először, lapostévét, bútort vagy egy görög szigetre rendeljen pizzát. Lehet, hogy mégsem lenne olyan rossz egy reklámblokkban élni, egy blokkház helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése