2021. augusztus 21., szombat

Doublethink-tank

Tegnap nálunk is volt tűzijáték, tíz előtt elkezdtek durrogtatni, látványos volt kétségtelenül, végigbámultam az ekélyajtóablakból, de nehéz volt koncentrálnom. Mert egész nap megfeszítetten ellenálltam az újkori népvándorlásnak, az önpusztító nyugati ideológiáknak és Brüsszel birodalmi törekvéseinek. Ami, hát kifárasztott rendesen, de mivel igai hazafias fia vagyok a hazának, hallgattam a Gazságügyi Miniszter Asszony fennkölt ostobaságaira. Aki pont ezekre a veszélyekre hívta fel a figyelmet a szentistváni értelemben vett szónokolása keretében.

Én marha meg eddig azt hittem az utóbbi időben, hogy nekünk leginkább attól kell félni, hogy az elembétékú aktivisták bebuzultatják kiskorúinkat, vagy transznemű-váltó műtétre viszik őket a nagyszünetben. Erre kiderül, hogy mégis csak a migránsok meg Brüsszel a fő probléma, miszerint korszakos kihívás. Szóval kicsit összezavarodtam, ezért volt komoly intellektuális munka visszaállítani magam az eredeti irányba, pedig már a Nemzethy Pride is világosan mutatta, hogy mi az aktuális brossúra.

Hiszen már Orwell meg az 1984 óta tudjuk, hogy mi mindig is Keletázsiával álltunk háborúban, akkor is, ha emlékezni vélünk rá, tegnapelőtt még Eurázsiával álltunk mindig is háborúban. De ezt a fajta duplagondolt (doublethink-et) nekem még gyakorolni kell, azaz hogy tudom mi volt tegnapelőtt, csak nem gondolom. De azért kezdek már elég jó lenni benne, elfojtás kérdése az egész. Meg hogy ne ismerjünk olyan fogalmakat, mint például a kognitív disszonancia, és akkor a haza fényre derül. Legalább is a miniszter asszony szerint, ha ezt így nem is mondja a pofánkba.
De ez van, már az 1984-ben is az volt a lényeg, hogy (pont a duplagondol jegyében) az Igazság Minisztérium főállásban hazugsággal foglalkozik. 2021-ben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése