2021. augusztus 10., kedd

Bulvár light privát

Néha indokolatlanul bulvárt olvasok, és ide tartoznak a mindenféle életmódtanácsadó, párkapcsolatokat birizgáló, táplálkozási fegyelmező cikkek is. A celebhírek mondjuk nem, a legtöbbjükről ugyanis fingom sincs kicsoda, így aztán pláne nem érdekel, hol nyaralt, ki a csaja/pasija, vagy milyen árnylatú zöldre festette a haját.
De az a bulvár light esetében folyamatos téma, hogy "hét ok, amiért nem szabad a káposztával ordibálni", "a denevér-módszer, avagy a fejjel lefelé alvás előnyei" és az örökzöld szex, mondjuk a "hat póz, amit  nők a legjobban élveznek az autóban dugás közben".

Most meg az olvasom a Zindex mellékágán, hogy "7 ok, amiért egy érett férfi jobb szerető mint egy fiatal". És olyanokat írnak benne, hogy sokak szerint 45 felett kezdődik a férfi.
Hát, a fene tudja, gondolom egyéne válogatja, de esetemben 35 felett ért véget, ami persze nem a libidó hiányát jelenti, csak némi csökkenését.  Úgyhogy most így 47 évesen szerintem rosszabb, kiábrándítóbb szerető lennék, mint mondjuk tizenöt évvel ezelőtt, e tekintetben szerencse, hogy anyámon kívül már nemigen szeret senki, mondhatni nincs puding, aminek próbája lehetne az evés.

Persze nyilván jöhetne valaki, akitől az ágyban én lennék Don Juan de Narkó, de ahhoz meg ismerkedni kellene, de minek. (Ja, ja, még az előző kapcsolatom siratom.) Szóval én 45 felett nem hogy jó szerető nem vagyok, de semmilyen, és egyelőre nem is áll szándékomban valamilyennek lenni. Erdei remete vagyok egy lakótelep közepén, csak épp szoktam fürdeni és nyírom a szakállam meg a hajam, az erdei bogyókat meg az aldiban veszem akciósan.
Álmomban néha még van igazi életem, de reggel felébredek, a kávé keserű, a pirítós odaég, a lehetséges munkaadók soha nem hívnak vissza, aztán este lesz, és egy vastag könyvvel fekszem az ágyban. Vagy verem a billentyűzetet, a lényeg, hogy valami szöveg jöjjön, belém vagy belőlem. Szövegek által létezek főleg, de azokból nem derül ki, milyen szerető lehetnék a jövőben. Valószínűleg semmilyen, ezt a pályát már lefutottam, de az tuti, hogy innentől nem olvasok ilyen hülye, vulgárpszichologizáló cikkeket.
Írni mondjuk, még írhatok...
nagyonlopom.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése