2023. március 5., vasárnap

Lázadás

"Fellázadtak az ukránok Zelenszkij ellen, elegük van az elnökből" - hirdeti címlapon a Zorigó, persze a "rendkívüli" rovatban. Na ja, ez az a rovat, ahol rendkívül nagy baromságokat vegyítenek (még csak nem is kreatív módon) ordas nagy hazugságokkal. Náluk többször tört már ki a harmadik világháború az elmúlt egy évben, mint ahányszor én spagettit ettem, pedig nagyon szeretem. De a zorigót nem lehet holmi bolognai tésztával utolérni, az ő propaganda-pszichózisuk az én pasta-függőségemnél is erősebb.

A "fellázadtak az ukránok" amúgy nem azt jelenti, hogy fellázadt az összes ukrán, hanem hogy egy városban állítólag egyre feszültebb a helyzet. Ami mondjuk érthető, bő egy év háború után hol faszba ne lenne feszült a helyzet? És ki írná elő a zorigó szégyenlős, hisz névtelenségbe burkolódzó szerzőinek, hogy a cím és a tartalom legyen összhangban?

Én is leírhatnám például, hogy "Rendkívüli bréking nyúz: Delfint baszott Rogán Antal!" Aztán legfeljebb a cikkben annyiban árnyalnám, hogy valami állatkertben többek füle hallatára azt mondta, hogy bassza meg, az ott egy delfin! Mer' ő olyat addig csak képen látott, meg legfeljebb helikopterről, de testközelből rájött, hogy ezek a tengeri emlősök nagyobbak és izmosabbak nála, és hirtelen nem jutott eszébe, mondott-e valaha bármi rosszat a delfinekről.

Mert hát nehéz dolog ez a kommunikáció, én például nagyon tudok, csak egyre kevésbé szeretek, de majd a legkormányhitűbb zorigó is elsüllyeszti hamar ezt a címet is, mint ahogy az összes rendkívüli címük sem él egy napnál tovább. Szóval a kérdés csak az, hogy a Zelenszkij elleni lázadás hány órát fog tartani, mire kitör a következő harmadik világháború. A névtelen szerzők akkor majd megint elmorzsolnak pár könnycseppet. Hogy kiknek a szemében, az majd kiderül.


hirnavigator.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése