2023. június 24., szombat

Mivamivan?

Én most tényleg tartottam két hírmentes napot (a bűn lélektanáról próbáltam hegeszteni valamit, ígéretes eredményekkel), plusz szét voltam esve, mint egy nagykoalíció, de máma már ebéd után szembesültem vele hogy. 
Oroszországban polgárháború van, volt vagy fog lenni, vagy fog voltni, de mindenképpen van valami vele a közeli jövő múltjában. (Majd átismétlem a rohadt sok angol igeidőt, az egy kifinomultan értelmetlen rendszer. De legalább csak nyelvtanilag.) Mert az efféle hatalmi harcok ritkán úszhatók meg szétlőtt városok, rosszabb esetben tömegírok nélkül.

És ebben az a speciális, hogy az orosz őrület valahol ott kezdődött, hogy Ukrajna nincs is, ukránok nincsenek is, ezek oroszok egy területen, ami valami történelmi elbaszás miatt független állam lett. És mi lett ebből? Szétlőtt városok és tömegsírok.

És akkor ezt most Pszichopatov elvtárséknak Maffiózó elvtárssal kell lejátszaniuk kicsibe'? Hogy akkor Prigozsin súlyos bűnöző kolléga megy szembe a diktátorral? Kurvára nem lennék most orosz... Pedig bírom a zenéiket.


p.s Igyekeztem filmkrikával is, de három olyan szar darabba futottam bele, hogy kissé kiveszett belőlem az alanyi kritikus. Még várom a katarzist.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése