2023. június 1., csütörtök

Pályázati fenyegetés, zsaroló éllel

Tisztelt Leendő Munkaadók! Ti mocskos férgek!

Olvastam egy interneten, hogy Kim Dzsong Un, észak-koreai párt- és államvezér már 140 kiló, és rosszul alszik. Nos, én is rosszul alszom, és bár nem vagyok (még) 140 kiló, de van rajtam némi súlyfelesleg, úgyhogy ez úton szeretnék pályázni az Önök által meghirdetett "Diktátor - alkalmazott zsarnok és mészáros" állásra.

Mellékelten olvasható szakmai önéletrajzomból is látható, hogy igen képzett, sokirányúan tapasztalt és felettébb fejlődőképes vagyok, hiszen egyszerre diplomáztam lakto-vegetariánizmusból és kisállat-almozásból, utóbbiból summa cum laude. Mindeközben pedig komoly sportsikereket értem el, főleg a Csöcsös Bár és Grill darts-vodka házibajnokságában, plusz  én voltam az, aki igazoltan a leghamarabb kapott idegrohamot tetszőleges Ötvös Csöpi-film láttán.

Bár nem zsarnok szakon végeztem az egyetemet, ám despotikus hajlamaim már diákéveim alatt is megmutatkoztak, például remekül tudok embereket megbántani úgy, hogy szemük se rebben. De az enyém se! Szeretek dolgokat betiltani, bár erre eddig nem sok lehetőségem volt, de egy személyes interjú keretében szívesen vázolnám az igen durva cenzúra bevezetésével kapcsolatos elképzeléseimet, különös tekintettel a mulatós zenére és a hülye nevű sajtburgerekre. 
Az elnyomásban ugyanakkor nagy gyakorlatom van, eddig főleg a rossz előérzeteimet nyomtam el magamban (meg a betegségtudatomat, a lelkiismeretemet, és azt az okoskodó hangot a fejemben, éjszakánként), de képességeimet bármikor kiterjeszthetem társadalmi méretekre, és bizton állíthatom: ha az én tudatalattim vet árnyékot egy egész országra, abból igazán minőségi módon sötét és erőszakos rendszer lesz!

Nem vezetném be újra a halálbüntetést, mert meg sem szüntetném, viszont a börtönöket összkomfort-mentes munkatáborrá alakíttatnám, mindazok számára, akiket nem sikerül eltenni láb alól idegméreggel, és büdös a szájuk. Ezekben a táborokban aztán megátalkodott ellenségeim naphosszat elrontott bélyegeket gyártanának, mert a tévnyomatok igazi ritkaságok, és sok pénzt érnek, és ez sok pénz lenne az államnak, aki én vagyok. 

És építtetnék nagy-nagy mozikat meg színházakat, csak hogy szívassam a sok parasztot, aki meccsre menne mindenféle stadionokba, a különösen elvetelmült sportrajongókat pedig alkoholmentes sörre, és az összes Olsen-banda filmre ítélném, azokból majd megtanulnak nyüszítve veszíteni.
.
Szíves válaszukat "Fogaknak hullatása és könnyeknek csikorgatása" jeligére várom a kiadóba, méltányos váltságdíj kíséretében, vagy simán csak küldjenek esemest, ha kezdődik a puccs!

Üdvözlettel és fenyegetőleg:
Bolyhos-Nyöszörgő Eduárd
(okl. sajtbánya-termesztő és alanyi despota)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése