2016. szeptember 17., szombat

Megint eltelt egy nap

Reggel korán keltem, mert megint olyan szombatom volt, hogy dolgoztam, nem szívből, csak pénzért. Indulás előtt csináltam szendvicset Tesco gazdaságos ízű krémmel, levittem sétálni a kutyát (ez is a szokásos volt, a kutya az olyan, hogy elöl liheg, hátul kipufog, a kettő között meg fekete, de napról napra ám), aztán elbuszoztam a munkahelyemre, ahová a sofőr még sötétben is odatalált.

A munka unalmas volt, de fontos. Rugókat tettem ilyen kis izékbe, amiket olyan nagyobb izékbe szerelnek be az áram mellé, és egy kollégám ezeket a rugókat szedte ki, hogy ne menjen beléjük az áram véletlenül direkt. Ezért volt fontos a munkám, mert ha én nem teszem bele a rugókat az izékbe, a kollégámnak (aki vagy Csaba vagy Andrea, már nem emlékszem a nevére) nincs mit kiszednie, így nem lesz munkája. Mondjuk ekkor nem az utcára kerül, hanem otthonra, mert van hol laknia, csak ennie nem lenne mit, mert gyereke van is.
Persze én se mindig erre a munkára vágytam, gyerekkoromban kávébemondó akartam lenni, de nem voltak elég jó jegyeim földrajzból, tikkelt rám a tanár.

Munka közben hallgattam rádiót, ha unatkoztam mindig, volt benne sok érdekes hír. Kínában a kormány betiltotta a reinkarnációt, állítólag direkt a dalai lámával akartak kiszúrni, gondolom ezzel sikerült is, én egyébként nem hiszek a reinkarnációban, már az előző életemben sem hittem, vicceltem egy másik kollégámmal, aki biztosan Tibi.
Meg mondták, hogy most már tényleg jönnek az illegálisan  migránsok, hogy fölrobbantsák magukat a Kossuth téren, kár hogy nem mondták melyik városban, ilyen tér nálunk is van, még jó, hogy ritkán járok arra. (És ha néha, akkor mindig színpad van rajta, azon meg vagy néptáncolnak kisiskolások, vagy vacak zenére gimnasztikáznak kisiskolások, meg van drága kürtőskalács is.)
Meg mondták, hogy a jövő héten is lesz időjárás, ami megnyugtató, mert a nélkül tényleg nehezen boldogulnánk.

Volt még a rádióban zongoraverseny is, de untam és átkapcsoltam, így nem tudom végül ki nyert.

Lassan letelt a munkaidő, megvártam a buszt, aminek világosban biztos sokkal könnyebb volt odatalálnia. A buszon kellemes idő volt a kinti meleghez képest, ment a légkondi nyilván. Csak azt nem értem, ha bent hűvös van, kint meg dög meleg, miért nem járnak nyitott ajtóval a buszok, így lehűtenék a kinti levegőt is, ráadásul mindenfelé a városban, mert pont arra járnak.

Munka  után hazaérve megettem az ebédre félretett krumplistésztalevest, megint levittem a kutyát, mert már fent elkezdett kipufogni, aztán erőspaprikát vacsoráztam, málnás tonikkal. (Sima málnaszörpnek indult csak elvétettem a flakont, mindegyikben átlátszó lötty volt.)

Este megnéztem egy vicces filmet Dzsim Kerrivel (érdekes, úgy emlékeztem a hírekből hogy ő most külügyminiszter), amiben hülye haja , volt, meg pofákat vágott. Olvasni is akartam egy könyvet de mosogatnom is kellet, meg fáradt voltam a munkától, talán a jövő héten, legkésőbb az azutáni héten feltétlenül elkezdem. Sci-fi, azt hiszem, legalább is a borítóján valami űrállomás-féle van, de nem igazi, csak rajzolva.

Ezen töprengve aludtam el, hamar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése