2016. szeptember 1., csütörtök

Álmoggy kirájlány

Olvasgatom mindenfelé, hogy a kirájlány Bakrejnben volt hivatalosan, vagy nem, szerintük magánút volt, de akkor miről smúzoltak ott az ijen energijaügyi miniszterrel, ha Heri herceg meg jelenik Majorkán, makszimum meghívják egy italra, de nem fogadja a majorkai miniszter, pedig ő tényleg herceg, Rákel meg elvileg senki, ha csak az elmúlt napokban nem vezették be a monarkiát-e? A felcsúti lányak lenni elvileg nem jelent semmit, ha csak nem akarunk Üzbekixtán vagy hasonló lenni, bár ahogy láccik a felcsúti szeretné, csak olaja nincsen hozzá.

De a kirájlány látogatása ojan, minden rendes országban belebukna a fater, Belguimba azért mondott le egy képvileső, mer a tankolásra kapott költségkeretből a benzinkúton vett a gyerekének egy Toblerónét, ami csoki. Azt lemondatták. (Pedig hüje volt, Toblerónét azt reptéren vesz az ember dutyifrí alapon.)
Nálunk fél megyéket kapnak, igaz nem a benzinkúton, asszem ott olyasmit nem lehet venni, igaz nekem csak biciklim van, de ahelyett is a buszbérletemet használom, mer ki tekerjen annyit, ha van busz. Mondjuk a busz nem mindig arra megy, ennyit rólam.

De ha van eladó fél megye, és nem kell a kirájlánynak, én a miénk északi részét szeretném (kedvezményes hitelre, száz év múlva megadom télleg), az mégis csak a balaton, Siófokon lenne a kiráji rezidensziám, nagy pompával meg sok lángossal.

De nem hiszem, hogy engem ilyenekkel megtolnának, nem születtem olyan családba bele sérelmemre. Például voltam majd’ tíz éve Spanyolországban, hivatalos látogatáson (hiszen egy konferenciára utaztam), és az a senkiházi Huan Karlosz Kiráj, arra se vette a fárattságot, hogy Madridból Barszelónába izzadja le magát, pedig én ugye. Sőt a magyar konzul se konzulált arrra, pedig igény az lett volna rá, a hotelt egyedül alig találtam meg. És akkor még hol lettek volna a hivatalos képek, hogy én meg a Kiráj, meg a Né, de semmi, megse szervezték. Ijenek ezek mind...

Lehet hogy nekem is Bakrejbe kellett volna menni, így belegondolva, lehet hogy így fogadnak minden magyar túristát. Biztos ezért ojan kurva drága a repülőjegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése