2023. szeptember 14., csütörtök

Diplomatikus vonattöltő

Novák Katalin szerint a család olyan, mint a telefontöltő, a diplomácia, vagy épp egy vonat - és ez egy cím a hvg-ről.  Ezek szerint a család az néha zárlatos lesz, udvariasan hazudozik és legfőképpen késik, sőt a családtagokat időnként családpótló buszok viszik haza. Főleg ha Lázár miniszter nertárs bezáratja  a szárnyvonalat...
 Ennyi erővel persze azt is mondhatta volna, hogy a férje olyan mint a fa, ha oldalba vágják egy fejszével, eldől; esetleg hogy a gyerekei olyanok mint a féldisznó az ólban, azaz meg kell őket támasztani, különben szintén eldőlnek. A hasonlatoktól nem kell félni, plasztikussá teszik a valamiért közjogi „méltóságnak“ tartott nő érdekes szellemeskedéseit.

NK nem a legélesebb kés a fiókban, az ő szuperképessége a határtalan lojalitás a szektavezére iránt (mert ugye a kormánypárt nem párt, tényleg szekta), meg hogy mosolyogva beszél értelmetlenségeket, dolga viszont nem sok akad azon kívül, hogy időnként fura kosztümökben reprezentál, mint az igazán emberarcú  felcsútista. De cserébe lakhat közpénzen palotában, ami azért keveseknek jön össze, persze nem is vívja mindenki "a családok szabadságharcát" bármit is jelentsen ez a bullshit.

hirklikk.hu

Én már akkor is szóvá tettem, mikor megválasztották kijelölte a pártvezér és kancellár, hogy ha az a szempont, hogy a rogyadozó köztásaság elnöke nő legyen, '77-es születésű és a vezetékneve legyen Novák, akkor én ismerek valakit, akire ez mind ráillik, sőt gyerekei is vannak, de lehet hogy nem vágyik a palotában reprezentálásra. De én igen kedveltem, mikor együtt dolgoztunk, és ő is csak eleinte utált nagyon.

Ez a Katalin viszont csak biodíszlet, szerintem még egy rendes rendetlenséget sem tud csinálni a palota a konyhájában, középszarul szelfizik bárkivel, és annyira vicces, mint aki zavarosban halászik a három kívánságos aranyhal után. De legalább bármikor lecserélhető, akkor is, ha már nem garanciális.


p.s. Ja, és ha már nőismerősök, mondhatni barátok, akkor Erikának boldog szülinapot itt/innen is. És rendes vagyok, nem írom meg hányadik, de kerek szám, én meg 32 éve ismerem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése