2023. szeptember 24., vasárnap

Másnap (fotelzombi panasza)

Szóval bő negyven óra ébrenlét után  aludtam valami tizenjópárat, ami viszont túl sok volt. Túlaludtam magam, és úgy keltem (dél körül), mint egy zombi. Nem bírom kiszámolni, ez mennyi alvás volt, mert fogalmam sincs esete mikor aludtam el, a szokásos önmagamhoz képest hamar.

A túlalvás amúgy talán jobb, mint az alváshiány, például nem hallucinálok már hülyeségeket, ám fizikailag még tegnap este is jobban éreztem magam, mint most, ásítozó fotelzombiként. Talán holnapra beáll valami egyensúly, a lassan javuló fosós-hányós nyavalyám is tovább javul, és akkor lesz esélyem, hogy érezzem magam, mint egy ember, és nem mint egy határeset.

Akkor majd  itt sem magamról panaszkodok majd, hanem lesz véleményem világról, már azon túl, hogy megérett a pusztulása. Lehet, még valami kulturális témát is feldobok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése