2023. szeptember 23., szombat

Az alváshiány érdekes gyötrelmei

Tegnap este váratlanul hányingerem lett, aztán hánytam is, így reggel hatig meglehetős rendszerességgel, így persze nem aludtam semmit. Ma nap közben megpróbáltam, de nem ment, harminckilencedik  órája vagyok ébren, és lassan már hallucinálok. De most nemsoká ágyba bújok (beájulok) mert sokáig nem fogom már bírni, legalább nagyjából a normalitás határai között. A könyvespolcon üldögélő anygalszorocskát asszem láttam integetni nemrég.

Valami vírus lehet, meg ugye hosszú és eredményes alkoholizmusom sem segít, amikor bementem a kisszobába nemrég, egy meztelen csaj áll az ágyam végébe, akiről persze tudtam, hogy nem lehet igazi, azt ' el tűnt két másodperc múlva.

Szóval aludni akarok végre, és ipari mennyiségű vitaminnal kitömni magam. Aztán holnap reggel megnézem a Japán Nagydíjat, remélhetőleg használhatóbb állapotban. De most aludni, aludni, aludni, ha már ma csak egyszer hánytam. De ennyit a panaszaimról, hisz amúgy jobban vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése