2022. október 22., szombat

A működés látszatának hallszata

Nem zörög a haraszt, ahol a madár se jár. Ehhez képest hallok fura zajokat a lakásban ahol csak én (mint kétségtelenül nemmadár) járok. tegnap már reflexből bezártam minden zárat a bejárati kijárton, de persze ha már bejött a Nagy Löttyös Miafrász, akkor inkább ki kellene nyitni, hátha kimegy. Mondjuk általában nem félek, csak a magasságtól, a huszonhetes buszon magát nyugdíjas néninek álcázó pszichopata sorozatgyilkostól, meg a sötétben. de ezek a zajok ezek újak.

Aztán rájöttem, hogy nagyjából mindkét szobában, meg a konyhában is megfigyelhetők, és rendszerint a radiátor felől terjednek, azóval csak a szolgáltató szórakozik a táffűtéses társasjátékkal, amennyiben ugyan jó pénzért van hideg a lakásban, de legalább éjfélkor állnak neki öblögetni a rendszert. Lényegében hidegvizet keringetnek benne, hogy azért a működés látszatát keltsék, de fűteni mégse kelljen. Pedig ha odakint annyi fok van, amennyi idebent a hűtőben, akkor indokoltnak érezném, hogy a fűtőtestek - nevüknek megfelelő nomen eszt ómenként - melegek legyenek, és ne genderérzékeny értelemben. Akkor még azt se bánnám, ha közben hörögnének, mint egy kis költségvetésű norvég horrorfilmben a náci zombik, pontosabban nem bánnám annyira.

Amúgy is tiszta ideg vagyok a brüsszeli szankciók miatt, eddig is tudtam, hogy azok tönkretesznek engem, csak nem sejtettem, úgyhogy jó, hogy ártunk és ormányunk pár milliárdért ezt tudatja felém. Igazából tegnap szembesültem ezzel a szörnyű igazsággal, egy buszmegállós plakátról, ami egyből felnyitotta a szemem, ami direkt jó, ha az ember egyébként épp tömegközlekedni készül. 
Mondjuk a minap felszált a buszra egy kinézetre vak pasi, fekete szemüveg, fehér bottal hadonászás, mifene, aki aztán üléséről hosszan fixírozta a mellette álló csaj seggét, gondolom csak mert szelektív a látáskárosultsága, plusz attól hogy vak,  még lehet egyben férfi is, nyálcsorgató üzemmódban. Azóta meg rájöttem, hogy ezzel a skill-lel biztos kazánpásztor a távfűtő veknél, de igazából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése