2022. szeptember 24., szombat

Hideg napok

Jár az idő, csak rosszfelé, mert bár bírom az őszt, bírom újra, de most fázom a lakásban, amit viszont nem bírok, plusz elfeküdtem a nyakamat az éjjel, így nagyjából úgy érzem magam, mintha folyamatosan fejbe lennék vágva hátulról. Ami nem jó, és nem segít rajta a cévitamin se, pedig az a leprán kívül bármin, fázva meg különösen vacak az egész.

Rá kellett jönnöm, hogy az őszt én főleg a meleg szobából kedvelem, egy bögre forró tea mellől, és jellemzően atomháborús fenyegetés nélkül, akkor már az se olyan nagy gond, ha nem süt a Nap, így meg hiába, még meleg se lesz tőle, csak nem annyira hideg. De a radioaktív nyalókától meg kihullana a hajam, a füleim, és a belső szerveim egy része, persze akkor kevéssé zavarna, hogy közben még fázom is.

És ha az idő nem lenne elég borús, megint belefutottam az egyik legidegesítőbb tévéműsorba. Aminek az a lényege, hogy fejben sötét taplóknak tesznek fel egyszerű műveltségi kérdéseket, és a játékosoknak ki kell találni, hogy ugye nem fogják tudni a választ. Észbontó, tényleg, pláne mert vagyok annyira sznob, hogy az efféle produkció ne szórakoztasson, hanem idegesítsen, ráadásul néha nagyon gyanúsan kamu az egész. Mint az a két csaj, akik úgy beszéltek, mint akik most jönnek a színművészetiről, választékosak voltak, mint a büfés a bölcsészkaron, de Petőfi Sándorról határozottan sejtették, hogy valami focista. Na ja, én meg higgyem el, hogy ez tényleg belőlük jön (elvégre a szemüvegesebb luvnya hallotta már a Petőfi nevet, és jár már focistával is, tehát ebből a kettőből összerakta).

Szóval hideg van és háborús infláció (Ártunk és Ormányunk meg újabb Nemzeti Inzultációra tervez elbaszni egy platónyi pénzt), három órát küzdöttem egy cikkel ma, amit persze nem bírtam megírni (vannak ilyen napok, amikor el kell engedni, majd holnap hátha lesz ihletem is hozzá), és akkor még ez is... Úgyhogy keresek valami podcastot, közben kirakok egy puzzle-t, aztán este hátha jó leszek még egy-két bekezdésre, bár nem hiszem. Majd ha aludtam rá egyet, és elmúlik rólam a szánalmas szombat, ami van.

Az ősz meg legyen ilyen, ne ez a szürke izé, ami mostanában helyette:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése