2022. június 12., vasárnap

Ahogy ismerjük...

A Blikk című tudományos szakfolyóirat szerint 2022-re is várható egy világvége, de ehhez gyakorlatilag már hozzászoktunk, világvége mifelénk átlag félévente van. Az origó című mértékadó, BBC-jellegű portál pedig amúgy is a címlapon hozta a minap, hogy kitört a harmadik világháború. (Ezt egyébként a mértéktartásáról és súlyos tényfüggőségéről ismert orosz állami tévében hallották, egy köztiszteletben álló pszichopatától).

De szerintem tévednek, mint ahogy azt már sokszor megírtam, de akkor most ezek nem olvasnak engem?. (Hogy Nostradamus, akire a Daily Blikk hivatkozik nem olvas, azt még elnézem neki, elvégre egy félig kitalált alak a pokolban is félig kitalált alak. Úgy értem tényleg létezett egy ilyen művésznevű csillagász, de nem jósolt meg lófaszt sem ilyenekből, hogy Hitler, atombomba vagy mesterséges intelligencia.) De a magyar sajtóval már nem vagyok ennyire megbocsátó.

Mert az van, és akkor elmondom megint, hogy világvége nem lesz, hanem már megvolt. Csak még nem vettük észre, illetve nem mindenki. De én olvastam több könyvet is a témában, meg láttam számtalan hollywoodi dokumentumfilmet, amikben csak a fehér ház minimum háromféleképpen pusztult el. New York sem létezik már, csak úgy csinálnak a tuggyukkik, de Ausztrália például sosem létezett. (Járt már ott valaha valaki? Na ugye!) London pár éve még biztos megvolt, de azóta láttam felrobbanni, szóval mostanában már a Sky News-nak sem igen hiszek. És akkor itt van még az alábbi zenés dokumentumműsor, és mit mondjak, a világvége néha nálam is így néz ki. Csak nem ennyire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése