Affene, már megint tovább korlátozzák a benzinet. Eddig csak az árát, pedig szerintem mindenkinek szabadnak kéne lennie annyiért venni, amennyiért csak akarja (elvégre hogy mulasson egy magyar úr, ha már az anyagüzem töltőkútnál sem?), most meg már a mennyiségét is. Hogy ötven liternél nem lehet egyszerre többet venni kannába, de csak ha van rajta magyar rendszám. (Az ilyen betű-betű-szám-szám, sokféleképpen, a lényeg hogy hatóságilag legyen, mint az árak.)
Ehhez képest én épp most akartam venni úgy hatvan litert, nem mintha lenne rá pénzem, de van egy eladó vesém, meg nem mintha szükségem lenne rá, csak szeretem.
Én azt úgy szoktam csinálni, hogy adok hozzá kicsi cukrot és kávéaromával ütöm föl, aztán meg flambírozom. Meglepőnek tűnhetik, de a benzinet elég könnyű flambírozni, csak aztán kiabál az emberrel a közös képviselő. De mit csináljak, hiába van itthon gáz a vezetékben, az nem olyan jó kávésan, mondjuk vaníliás pudingporral még nem próbáltam. No meg a flambírozott,enyhén karamellás beütésű benzin az nem olyan, hogy elmegy vele az elektromos autó is, és ugye visszafelé is ugyanez, hogy áramból csak egész szar koktélokat lehet keverni, mert ráz.
Az meg csak a martininál jó, de elfogyott az olívabogyó, az olajból ugyan próbáltam visszaalakítani, de napraforgó lett belőle, én viszont nem járok fodbalmeccset tekinteni, szóval részemről nem szotyiz. Akó' már inkább egy hordó napraforgó, állítólag azzal is elmegy a kocsi, de csak ha gázolajos a dízele. Utána meg lehet krumplit sütni bele.
Ráadásul az se olcsóbb, mint a benzinek, és pofátlanul nem is drágább, szóval várom a csirkefarháttal hajtott biciklit, már csak a fékbovdeneket kell visszalopnom valamelyik szomszédtól, csak nem tudom melyiktől. De gyorsan, mielőtt a farhátat is ötven literben korlátozzák. Mert akkor át kell állni a lóerő meghajtásra.
(És milyen remekül betartottam a saját nyelvtani szabályomat, miszerint farháttal nem kezdünk mondatot!)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése