2022. június 11., szombat

Dudák

Nem az Al Bundy-i értelemben vett nagy dudák, hanem autókba szerelt zajkeltő eszközök, melyet ilyenkor nem félnek használni a bunkó násznépek. Én tényleg nem értem, hogy attól mert valakinek épp házasodik a fia vagy a lánya mi a francért kell a komplett násznépnek dudálva végigvonulnia a városon. És mivel egy csomópontban lakom, két főútvonal találkozásánál, nem egy dudáló konvoj jön erre ilyenkor, hanem jönnek ezek egész délután.
Mert valamiért mindenki szombaton szeret házasodni, nagyjából május és szeptember között, úgyhogy ilyenkor más dudálós szombatok vannak. Jó, én végül is sosem házasodtam, de ha, az szűk családi körben lett volna, ohne duda.

Mert a dudálóknak evidens, hogy egyszer az életben házasodnak, vagy csak kétszer-háromszor szóvl nagy nap ez nekik, de én hónapokon át hallgatom minden hétvégén ezt a zajt.Tényleg, ma volt újítás is, az egyik konvoj konkrét multaós szart bömböltetett a lehúzott ablakokon át, mely leginkább a kulturális környezetszennyezés fogalmával írható le . Vagy simán csak bunkóságként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése