2023. november 13., hétfő

A szak áll, kivéve ha megyek valahova

Nos, már megint krónikus alváshiányom van, remélem holnap reggelre jobb lesz, avagy alszom az éjszaka folyamán és nem komédiasorozatokat bámulok hajnali ötig, hogy aztán feladjam. Miközben álmos vagyok, akkorákat ásítok, hogy a házelőtti buszmegállóból is látszik, csak az alvás nem megy. Biztos vízér van alattam, bár alattam igazából a földszinti lakás van, és nm rémlik, hogy patakot működtetnének.

Viszont találtam egy érdekes cikket, hogy miért van a férfiaknak egyáltalán szakálla, ha evolúciósan semmi értelme. (Miközben lehet, hogy van, vannak nők, akik kifejezetten a szakállas férfiakra buknak, és velük lehet szaporodni is.) Nekem nem sikerült, de még csak alig több, mint huszonöt éve vagyok szakállas, ezzel együtt nem gondolom hogy lenne esélyem.

Volt amúgy ennyi idő alatt többféle fazon és hossz, a körszakálltól a hajléktalan fazonig, most épp az utóbbi van, de mindjárt megyek nyírni. Amúgy nem jelent sok jót a szakállam, mert szinte teljesen ősz már, így hatvan évesnek néznek, pedig ötven sem vagyok. Ellenben a szakáll remekül takarja a tokát, és többek szerint ellensúlyozz a férfias kopaszodást. Utóbbiba nem vagyok biztos, de sok kopasz fazont látni szakállal, hogy azért valami szőr legyen már a fejükön.

Ő itt Tim Armstrong a Rancid-ből, akiktől idéztem már be több számot is, ő mostanában hajléktalan gengszternek öltözik, amit esetleg indokolhat, hogy életének egy szakaszában tényleg hajléktalan volt, a szex, drog és rock'n'roll jegében.

billboard.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése