2023. november 17., péntek

Egy város mint akarat és képzet

Nem, nem a 150 éves Budapestről van szó, pár évig voltam csak fűvárosi, nem élveztem különösebben, úgyhogy nem érdekel. Viszont Ártunk és Ormányunk közzétette a legújabb Nemzetietlen Inzultációt, mely primitív propaganda uszításban minden, de tényleg minden kérdés úgy kezdődik, hogy mit akar Brüsszel. Egy város, bazmeg. Annak igen csak komolyan saját akarata van, legalább is ezt képzelik egyesek, pontosabban ezzel etetnék az istenadta népet.

Tudom, hogy az indokoltnál talán jobban be van akadva nekem ez a kényszeres Brüsszelezés, de szimptomatikus bunkósága a rendszernek. Írhatnák azt is, hogy az Európai Unió,  csak annak egy része eleve Magyarország, maguknak meg még ezek a szociopaták sem üzennek hadat. De Brüsszel az más, az már eltávolítja az egészet kissé, legalább is szerintük. Mondjuk ki őszintén, Brüsszel a Sátán birodalma, csak azt nem értem, miért indulnak egyáltalán a felcsútisták az EP-választásokon? Miért akarnak oda menni szenvedni? Szegény Dajcstomi is milyen rosszul fest, mióta ott védi a hazát, Szájer nertárs meg meg tisztára mebuzult a drogtól ottan. Persze lehet, hogy ők csak a beszivárgó egységek, élő szövetek a gerinctelenségen, és egyszer majd kinyírnak mindenkit, aki a környéken rajtuk kívül öltönyt hord.

Brüsszel lakossága a tavaly év eleji adat szerint 188737 fő, főleg emberek, bár nyilván pokolbéli démonok is laknak arra. Nekünk minden esetre ezzel a kevesebb, mint kétszázezerrel kell megküzdenünk, és biztos vannak köztük pacifista csecsemők meg demens vének is, szóval Brüsszel tényleges hadereje ennél is kisebb. (Ja, és 979-ban alapították, mikor mi már hont voltunk foglalva, szóval már csak ezért se ugráljon ez a Brüsszel.)

De ha ennyire utálják azt a várost, ami(!) személyesen intézkedik ellenünk a háromnegyedik európai világháborúban, akkor nekem látatlanba is tetszik, bár még nem voltam ott. Je suis Bruxelles!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése