2019. január 6., vasárnap

Elszakadni

Azt bírta mondani a tévékettő nemrég, hogy Vona Gábor Isztambulba utazott a feleségével, és ez is azt jelzi, hogy nem tud elszakadni a muszlim világtól. Én aztán szívből nem kedvelem a Rosszabbik nevű pártot, de ez tényleg ízléstelen. Amúgy Vona esetében az volt az alaphír még régebben, hogy "állítólag" áttért az iszlámra. (Mint A tanúban: egy nagyon megbízható névtelen feljelentést kaptak.)

Meg ugye  felcsúti hellóröfi is előszeretettel utazgat Törökországba, az ottani rokonlelkű diktátorhoz, meg Türkmenisztánba, meg Kirgizisztánba, csupa muszlim országba, róla mégsem mondanak ilyet. Nyilván azért mert ő el tud szakadni a muszlim világtól, csak nem akar, Vona viszont el sem tud. Világos, nem?

444.hu

És akkor az isztambuli bevásárlóturisták sem tudnak elszakadni a muszlim világtól? Merthogy a nyolcvanas években fél Magyarország oda járt bőrdzsekit, aranyláncot, meg hamisított Nike szabadidőruhát vásárolni, nyilván az iszlám hihetetlen vonzereje miatt. És ha én szeretem az almateát, a lokumot, a török kávét, meg egyáltalán az ottani gasztronómiát (amit persze a pesti kebabos meg a londoni török étterem képvisel főleg), akkor én sem tudok elszakadni a muszlim világtól. És tényleg, kezdek gyanús lenni magamnak, eddig azt hittem, hogy a hindu világtól nem tudok elszakadni (és ott nem csak a konyhát bírom, de persze azt is nagyon), de lehet hogy a muszlimtól sem?
Amúgy gyanús, hogy a kettő igazából ugyanaz, és mind a kettőt a vatikáni zsidó jezsuiták találták ki, mint ezt egy nagyon megbízható laposföld-hívő oldalon olvastam nemrég.

Párom meg bírja a Szulejmán című török sorozatot (Szulejmánról még vaskos szakirodalmat is beszerzett), meg a török konyhát, úgyhogy együtt nem tudunk elszakadni a muszlim világtól.
Én meg ezen röhögöm hülyére magam, egy remek török műalkotás, de az ép elme védelmében, inkább csak ezt a vicces összefoglalót teszem ide:


És ezek után akarjon az ember elszakadni a muszlim világtól? Ahol ilyen csodálatos filmek készülnek? És szerintem Vona Gábor ezt még nem is látta, képzelem mi lenne ha egyszer mégis.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése