2020. április 14., kedd

A kevesebb nem több!

Még nehezebb idők jönnek, de én már készülök. Először is, a kipusztult szobanövények helyére vetettem tarhonyát a cserepekbe, gyorsan növő fajtát, állítólag különösen szereti ha használt mosogatóvízzel öntözik.

Spórolok a liszttel is, a szokásos esti lepényemhez például nem is kell, primán összeáll akkor is, ha szállópor-koncentrációt keverek el némi vízzel, sóval, meg azzal a fehér porral amit egy kedves idegentől vettem a sarkon. Kicsit sárízű az igaz, de  hatása fenomenális, műlt éjjel például a Marson voltam tőle, de már egy ilyen terraformált Marson, ahol vízesések és.

Egy hete na két teafiltert használom. Az első két alkalommal még teát főztem belőlük (velük? általuk?), aztán belefőztem őket egy levesbe, húsvétra pedig ízléses karácsonygadíszeket készítettem belőlük, szigszalag és némi körömlakk segítségével. (Hogy honnan van nekem itthon többféle körömlakkom, az először rejtély volt, de már rájöttem, csak nem aadom ki a dílerem.)

Rájöttem, hogy a mosogatáást is le lehet egyszerűsíteni, a mosogatószer, a szivacs, és egyéb ilyen burzsoá mód dekadens cuccok nélkül. A poharakat ugyanis kanalakkal mosom el, a kanalakat késekkel, a késeket csak lecsapatom forró vízzel, a lábasokat meg kitörölgetem poharakkal. Oké, kicsit macerásabb a hagyományos módszernél, de a nehéz idők nagy döntéseket követelnek

Gyógyszerek helyett ráolvasásokat alkalmazok, amikkel jól telik az idő is, persze ha écces lennék vagy hasonló, arra már nem lenne elég az ütemes mormolás, arra már be kellene vetni az ecetes borogatást is. De az nem lenne jó, spórolnék az ecettel, meg szerintem a az uborkák is megsértődnének, he leborogatnám róluk a levet, ők eleve azzl védekeznek a külvilág ellen.

És még néhány egyéb praktika: ablakot nem tisztítok, a kosz természetes védőréteget képez, a vécét egyáltalán nem húzom le (miért is tenném, honnan szereznék én most egy másik vécét?),  a lámpát csak addig kapcsolom fel, míg megtalálom a gyertyákat, és bár a teknős még a szokott szardíniáját eszi, de én tunkolom ki a dobozből a maradék szmötyit.

Ja, és próbálok átállni a fotoszintézisre, de az eddigi eredmények sajnos nem túl biztatóak.

5 vicces, de hasznos spórolási tipp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése