2020. április 10., péntek

Szédületes

Nem szeretem a jó időt. Pontosabban szólva nem azt tekintem jó időnak, amit a többség, nekem az a jó, ha nincs melegebb húsz foknál, brús az idő, de nem esik. Érzékeny a szemem, nem bírom az éles napsütést, izzadós vagyok, tehát utálom a kánikulát, de utálok megázni is. Pont mint valami idős angol fausi postamester, nekem csak egyféle idő jó, a többire viszont lehet panaszkodni a helyi pubban, addig sem kell azon aggódni, hogy már megint kikapott a WestHam. Vagy a Tottenham, nekem mindegy, hogy merre van a Tottenham azt amúgy sem tudom, de West Hampsteadnél már szállítottak le a vonatról valami vágányfelújítás miatt. Nos, ennyit az időjárásról.

De az igazi baj, az ízlésemen túl, hogy a frontoktól még szarul is vagyok, fáj a fejem hátul, néha elöl, a kettő között meg folyamatosan, mert ott van az agyam, ami meglágyult már rég. De a hátulról (H-Turul?) jövő fájdalommal együtt jár nem kis szédülés is, úgyhogy a fejem csak igen lassan tudom ilyenkor elfordítani, hogy ne nyilaljon belém valami éles fájdalom, meg ne veszítsem el az egynsúlyom. A szédülés végett. De ennyit a frontokról. (Hogy a keleti vagy a nyugati front-e a rosszabb, azt amúgy sem tudom, talán a keleti, ha még jól emlékszem a második világháborúról tanultakra. Asszem ott nem volt hideg- meg melegfront, vagy nem ez volt a fontos.)

De a szédülés az máshogy is előállítható nálam, például körhintával, nem is ültem fel rá soha gyerekkoromban (inkább kértem még egy vattacukrot), tériszonnyal, nem is megyek ki az erkélyre, nekem már az első is sok, vagy épp gyorsan forgó bármi bámulásával. Biztos a középfülemmel lehet valami, de odáig nem érek el. Van ugye a job fülem, a bal fülem, és akkor a középfülem az valahol a fejem közepében lehet, én meg nem vagyok agysebész.
Ja és a vércukor-szintem is tud ilyet csinálni, most épp azt várom, hogy normalizálódjon, mert el kellene mennem itthonról,. Hacsak nem lesz tériszonyom a lépcsőházban, és nem telepítettek az éj leple alatt egy ringlispílt a ház elé. de majd előtte megnézem, már ha ki merek nézni az ablakon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése