2020. július 15., szerda

Láttalak szerdán

A 444-en van (volt?, fog lenni?) egy rovat, a Láttalak Csütörtök, aminek jobb cím lenne a 3R (Reménytelen Randik Revival), mert nagyjából arról van szó, hogy valaki látott valaki mást, akit amúgy nem ismer, de ismerne, és ezért közhírré téteti ország-világ előtt online a látás tényét, és az ismerés kívánását.
A látások márpedig viccesek, ilyen sztorikat böfög fel a virtuális wannabe húspiac, hogy: "Május 32-én álltál Tizenhatosok terénél , a villamosmegállótól nem messze a járdán. Szőke voltál, szerintem lány, és biztos hogy kék farmerben. Ha magadra ismersz, írj a jofejvagyok@chemtrailmail.org címre, én szerintem fiú vagyok, de jól főzök." És jönnek a kommentelők, hogy "Fú, én is jártam arra aznap, csak tavaly, de én is láttam egy kék farmeres szőkét, biztos arra lakik a munkahelye!"
Állítólag volt már olyan aki később és ennek nyomán tényleg találkozott a valakivel, akivel jelentőségteljesen összenézett a Nyugati aluljárójában, vagy akit kisegített egy húszassal a teszkó pénztáránál, de szerintem ez nem jellemző.
A szórakoztató-faktortól lehet érdekes a cucc,  de nemigen találni ilyeneket hogy: "Keresem azt a szemüveges, szőke vagy barna hajú, ülve elég magas lányt, akit múlt kedden lehánytam az éjszakai 13-ason. Én kockás inget viseltem napszemüveggel, vérzett a fülem, és a Semmiség utcai megállónál pofoztak le  buszról az ellenőrök."  Vagy "Két hete pénteken voltam Pesten tárgyaláson (másodfok), és láttalak a parkban, a szobor mellett állni. Már nem emlékszek hogy voltál öltözve de az biztos hogy kurvásan, ami nekem bejön. Ha magadra ismersz, gyere hétfőn a központi bíróság elé fél tizenegy körül, ha nem kapok letöltendőt, elmehetünk pizzázni, majd közösen fizetjük."

De általában elég érdektelen látások vannak a rovatban, az egész nem elég vicces, az efféle párkeresésből süt a vágyakozással turbózott reménytelenség, ami szerintem egy rossz kombináció. Magam a szimpla reménytelenséggel dolgozom, az tiszta és egyszerű ügy, az ember már nem teker a magánélet biciklijén, mert úgyis minek, valamint fárasztó és különben is porszívózni kellene.

Mert az egész onnan jutott eszembe, hogy ma Láttalak Szerda volt, az ablakból, nagy und fájdalmas sóhajjal, napsütéses időben, de rohadt borús kilátásokkal.

Elhagyott vagyok mint Csernobil környéke, bár a személyiségem korántsem annyira sugárzó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése