2021. szeptember 7., kedd

Beszól a hülyegyerek

„Demeter Szilárd szerint a pokol vár Cserhalmi Györgyre vagy Pogány Juditra, ha a Fidesz elveszíti a választást“ - írja címében a Telex, és hát ja. A pokol bazmeg, de ez most tuti? Úgy értem vannak a pokolban beépített embereid Sziszi? Bár szerintem ehhez tényleg kispályás orbánnyaló vagy, látom én a munkát, meg az erőfeszítést hogy minél mélyebbre a Nagyfőnök alfelébe, de igazából a többség röhög rajtad. Meg felháborodik, hogy ezt milliárdokért felelősként tolod, de a szánalmasságodon a kormányhitű kitömöttség cseppet sem javít.

Ezt a marhaságot tényleg Demeter Szánalmas Szilárd, a kulúrpolitika „rögtön a fegyveremhez kapok" komisszárja hányta elő magából. Semmi kulturális gátlás, semmi határvonal, ami egy punknál még jól is állna, de egy magát eleve orbánhitűnek definiáló szellemi jobbágynál tényleg csak szánalmas. Ha valaki kurvának áll, ne csodálkozzon ha megbasszák, ha valaki orbánhitűnek, ne csodálkozzon, ha senki fel sem kapja fejét, ha sötét ostobaságokat beszél. Business as usual, tényleg ez a normál üzletmenet.

Ha pedig Cserhalmi, Kulka vagy Pogány Judit pokolra jut, mert nem tetszik nekik a felcsúti pártvezér és kancellár, akkor én is oda szeretnék kerülni. Exkluzív egy társaság lenne, nem tőlem. De ha Demeter Ernest tényleg azt gondolja, hogy ő itt most a jó fiú, a keresztes lovag, akkor rohadtul el van tévedve, ez esetben viszont a francnak sem lenne kedve egy mellette lévő üstben 
Akkor inkább reinkarnálódom radzsasztáni mosónőként, egy demeter nertárshoz képest ez maga lenne a szabadság birodalma. Bármit, csak ilyen seggfejek ne mérgezzék körülöttem a világot.

p.s. Demeter nertárs művészi színvonala mikor volt legalább emeletekkel Cserhalmié vagy Pogányé alatt? Utóbbiak szerintem már elég nagy és elismert művészek, és elég idősek ahhoz, hogy tegyenek magasról erre a pártnyüzsgöncre. Ebből a szempontól legalább szerencsések.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése