2023. április 4., kedd

Brádörz kik?

Tegnap este gondoltam megtekintem újra azt a filmet, aminél kevés gusztustalanabbat láttam életemben, ugyanakkor ezen röhögtem a legbetegebbre magam moziban evör. The Brothers Grimsby (ócskamagyar változatban: Agyas és agyatlan) a címe és a méltán megosztó munkásságú Sacha Baron Cohen a főszereplője, meg Mark Strong.

Lett volna eme műremek a Viasat (Műhódon Át) 3 tévéadó-csatornán, legalább is a port.hu szerint, de mikor a kellő időben odakapcsoltam a távirányítót, valami fantasy-tündérmese-horror kezdődött. Gondoltam nem baj, ez biztos csak valami előzetes, de az is lehet, hogy így kezdődik az általam tekinteni szándékozott film, csak rég láttam, és ez a prológus ezért nincs meg nekem, mármint emlékileg a munkamemóriában.

Aztán eljövé a főcím, miszerint ez itt The Brothers Grimm címre hallgat (csak azért se írom le úgy, hogy „a The Brothers...“, bármennyire is hunglish lenne), úgyhogy vagy a portnál nézte be egy nem kellően bekávézott munkatárs a műszakja vége felé, és szúrta be az online műsorújságba,  hogy „agyasé sagyatlan“, vagy Viasatnál szívott valaki egyel több rakétát a kelleténél.
Értem én, hogy hasonlít a két angol cím, de a magyarok már nem (ez az, mikor végre lenne értelme a kirívóan kretén hazai címadásoknak), szóval lehet, hogy a csatornánál nézte el valami nemzetközi munkavállaló, de tudja fene, lehet hogy a portnál is az eredeti címekkel kapják a listát, de az biztos, hogy nekem elrontották az ágyból tévézésemet. (Ja, ekkora másodgenerációs boomer vagyok.) Úgyhogy hisztis-sértődötten be is szundítottam, ami legalább érdekes felfedezés volt, eddig nem tudtam, hogy dühből is el tudok aludni.

      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése