2021. április 14., szerda

Nemtudomka

Hát, az előző posztra, amit ugye több, mint egy hete követtem el, összesen két email-reakció érkezett, abból is az egyik anyámtól, úgyhogy nem tudom érdemes-e folytatnom. Kerek ez így, szinte pont tíz év, kétezer poszt, a legtöbb privát blog fele eddig sem jut. És bár mindenki azt mondja, hogy "á nem, ezt igazából magamnak írom", de azért nem csak. És ha nekem épp nincs kedvem írni, akkor nem írok, ha úgysincs már, aki olvassa. De ha lesz valami fontos mondanivalóm, aminek szeretném, hogy nyoma maradjon, majd visszatérek.

És hogy ez ma este lesz, két nap múlva, majd nyáron, vagy soha többet, azt a fene tudj. legfeljebb a fene, ha én már nem.
Az életem elég szar mostanában, életemben nem voltam még ilyen mélyen,  már nem igazán érdekel, hogy itt valami nyomot hagyjak. De mondom, nem tudom, elég közléskényszeres vagyok, de már nincs kivel beszélgetnek, szóval...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése