2021. április 27., kedd

Valóságos három betűk

Olvastam az okostelefon-hírmondón, hogy valami kínai valóságsóból végre kiszavaztak egy orosz csávót, aki nem is akart szerepelni, csak az ügyvédek megfenyegették, hogy a szerződéséből kifolyólag kurva sokat kell kártérítenie, ha kiszáll. A szerencsétlen meg direkt bénázott, és könyörgött a nézőknek, hogy szavazzák már ki a picsába, de így is három hónapig nem élvezhette a rohadt sokszor tizenöt perc hírnevét. Azt mondják, ilyen ez a popszakma (ez valami énekelős valóságsó volt, fiúzenekar-összeszerelési célzattal), ember embernek farkastörvénye, ahol könnyű máséval verni a csalánt. (Vagy csallánt? Végül is ha a szöllő két l...)

Állítólag. De ezt én igazából nem tudom, kerülöm az ilyen szemeteket, kifinomult és médiatudatos fogyasztóként csak lottósorsolást meg sörreklámokat nézek a tévében, és azt is csak a Spektrumon meg a Mezzo-n. Mivelhogy nincs is tévém!
Annak idején fokozottan nem néztem a Big Brádört, meg a Való Villa Világot, de elkerült a Hal a vacsoracsatán, ments ki innen! című celebes riöliti is, amit állítólag nem is Celebesen forgattak, de hát minden  tévéműsor hazudik, ezt minimum Marx óta tudjuk. Groucho Marx óta, gondolom.(Meg hogy a válás a nép ópiuma, így a házasság nyilván a nép extasyja, de mi a vallás?)

De mostanában már a sörreklámokat sem tudom követni, talán azért, mert rég nem iszom már sört, úgyhogy a sokféle új sörtől de el vagyok én képedve idelent! Ilyeneket ismertetnek a hirdetések reklámjaiban, hogy Ipa, meg Apa, meg Pepe meg Kapa, hát régen ilyen nem volt. Volt a Kanizsai meg a Köbányai, a zöld üveges meg a barna üveges, és azokat sem lehetett kapni, ha beütött a nyár.
Régen persze valóságsó sem volt, csak kilós kiszerelésű jódozott, ami persze nem jó volt, csak kurva sós, de mondjuk nem is mutogatták a tévében. Pedig valóságos volt az is, csak ugye egy kiló só nem hisztizik (jó, hát néha azért kiborul), nem csalja meg az őrült borsot a kristálycukorral, és nem villant kristályszerkezet részegen.

De már vannak sótlan valóságsók, hárombetűs nevű sörök, nekem csak virtuálisan (mer' törkölyös vagyok), de várom már Borsodi BÚS, a Soproni FOS és a  Pécsi XAR nevű komlóköltemények... reklámjait. Csak hogy kerüljék a magyarban elterjedt, csúnya négybetűs szavakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése