2021. április 24., szombat

Számegyüttállás

Ép a 7500 című filmet néztem, mikor csörgött a mobilom. A film amúgy nem 7500 félmeztelen görög harcosról szól - rálicitálva a 300 című fitneszfasiszta ostobaságra - hanem egy ilyen számú repülőjáratról. Merthogy ez egy arab gépeltérítős, morális dilemmás,  Stockholm-szindrómás, klausztrofób dráma, a közepesen nézhető kategóriából, azaz olyan, hogy gyakorlatilag minden egyes jelenetét láttuk már legalább egyszer, valahol máshol. Így aztán nem sikerül egy húde eredeti mozit összelegózni belőlük, az egész megmarad egy tisztes iparosmunkának, van benne feszültség, de nincs benne meglepetés, van benne egy jó főszereplő (Joseph-Gordon Levitt), de a karakter története nemigen tart sehová.

Ennyiért még szót sem érdemelt volna a film, de ugye szólt a telefonom. Én meg a film tekintése közben épp azon gondolkodtam, honnan ismerős ez 7500-as szám, gondoltam hogy valami közeli irányítószám lehet (a miénk a 7400), és egy gyors guglizással kiderült, hogy ja persze, Nagyatádé. És abban a pillanatban hogy erre rájöttem, már a vonalban volt anyám, aki pont Nagyatádról hívott.
Utólag már bánom, hogy nem kérdeztem tőle lottószámokat, vagy mittudomén, valami lóverseny hármas befutóját, elvégre olyan ritka, amikor a valóság egymástól távoli szeletei ilyen szépen összesimulnak, ki kellett volna használni eme együttállást. Most várhatok valami üstökösre, holdfogyatkozásra vagy arra hogy a Mars belépjen a Jupiter házába, vagy a mi a hova... Vagy egyáltalán, valamikor a jövőben már biztos feltalált fog lenni az időutazás, szóval ne értem, hol vannak azok a rohadt időutazók, ők aztán tényleg élére tudnák hajtogatni a valóságunkat a jelenben, ami nekik majd a múlt lett egykor fogni.

         
                Járatszám (newindianexpress.com)                                Irányítószám (mapio.net)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése