2024. március 14., csütörtök

Olvasni a minek?

A felcsúti döbrögi üzenetet írt a magyarságnak, úgy en bloc (gondolom akkor nekem nem, én megvetem őt, ergo nem vagyok eléggé magyar), márc. 15.alkalmából. Fasza. Egy szabadságellenes wannabe diktátor autokrata, aki elvileg a szabadság ünnepén. Azt tudjuk, hogy van bőr a képén, és van elképzelésünk róla, milyen vastag!

Képzelem milyen jó lesz, mikor mondjuk a Felcsútok Géniusza (avagy Vezénylő Tábornok) üzenetét felolvassák mind a két a tucat chilei magyarnak. Akik persze mind a követség alkalmazottai, néznek is hülyén:

- Te Géza, ki üzent itt a mit?
- Hát a Főnök, tudod, a miniszterelnök!
- Az itteni?
- Nem te barom, az otthoni, tudod, az a dagadt.
- És mit üzent?
- Tudja a fasz, gondolod, hogy ilyenek olvasgatok szabadidőmben? Nektek persze kötelező elolvasni, tik csak efféle beosztottak vagytok!
- Én is, főnök, izé, nagykövet elvtárs?
- Te főleg, milyen attasé is vagy?
- Hát izé, ilyen dolgokért felelős. Mondjuk ha adunk fogadást gyakran, én intézem a szendvicseket. Már kuponom van Alejandro szendvicsbárjába, nekünk direkt nem másnapos kaviárral dolgozik! Amúgy asszem valami hadügyi vagy gazdasági, esetleg valami másügyi attasé vagyok, gondolod, hogy olvastam a munkaköri leírásom? Te se, baszod, pedig te a nagykövet vagy!
- Nagyon is követem mi van, minek nekem ehhez olvasni, baromarcú?

Ja, minek is? Ezt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése