2024. március 15., péntek

Te is fiam?

2068 éve ölték meg Julius Caesart, aki cézár volt, csak nem sokáig, míg közbe nem jött a Teisfiam Brútusz. Erről híres a mai nap, meg hogy nem megyek sehová kokárdát hordani. (2002-be végleg elinflálta a felcsútista szekta.) Amúgy van kokárdám, fel is teszem a karácsonyfára.

A július hónappról elnevezett cézárt amúgy huszonhárom késszúrással szúrták le ölni. De a kérdés: Ki számolta? Hogy egy-két-há', na nemár a negyedik az nem számít, az nem is érte a veséjét! A történelem rémes, véres, és főleg unalmas. Kivéve a horror-részleteket, de azok meg minek?

Szóval március tizenötödikén ezt ünnepeljük, meg valami hazai lázongást, de hogy az pontosan mi volt, azt én nem tudhatom, még ne töltöttem le Rákay nertárs vonatkozó filmjét. Amúgy mindenkinek megvan a rémes iskolai ünnepségek kötelező feszengése? (Én időnként még szavaltam is, te jó ég!) Na, ezt kéne ma éreznünk, én már érzem is, úgyhogy zászlófelvonás jelleggel, egy biztos volt már dal, csak mert bírom. Jó reggelit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése