2021. május 19., szerda

Filmet nézek, képmutatok

Nemsokára kezdődik  valamelyik filmcsatornán a Kingsman, és úgy gondoltam, majd jól odakapcsolok. Azt nem állítom hogy nézni is fogom, de azért mindenképp megháttértévézem. Szóval Kolinförsz szétver egy londoni kocsmát, később meg lemészárol egy komplett templomi gyülekezetet Kentuckyban, mindezt a nagyképernyőn, míg én valami politikai elemzést olvasgatok majd a laptopon, a kettő valahogy remekül kiegészíti egymást. Mint az édes csokis süti, meg a kesernyés narancslekvár. (Szabad asszociáció: a narancsról jut eszembe, mennyire utálom a Hohes C narancslevet, aminél szerintem úgy értik a száz százalékost, hogy beledarálják a narancs héját, leveleit, és rosszabb termés esetén az elszáradt ágakat is. legalább is az íze után így képzelem.)

Nade a Kingsman esetében jelentős a személyes érintettség. A kocsma, amit szétverődik benne a Black Prince, ami tényleg Londonban, közelebbről Lambethben található, és kétszer is ebédeltem ott. Mondjuk muszáj volt, az exem, mint hardcore rajongó nem nagyon hagyott választási lehetőséget, még szerencse, hogy jó a volt a fish&chips. (Abból speciel vacakot még nem ettem, ez a tuti étel, amivel sehol nem lehet súlyosan mellényúlni.)
Sőt jártunk a templomi mészárlás helyszínén is, mert az a jellegzetes fatemplom nem Kentuckyban van (egy óceánon ugye akkor se keltem volna át, ha lett volna rá pénzem), hanem az egyszer már itt is megénekelt Deepcut-ban, Farnborough mellett.

A mégsem szétvert kocsma.

Itt lőtték fejbe Kolinförszöt, és se vagyok valami jól...

Meg hát a Kingsman helyszíínek közül el kellettmég menni az Alexandra's Place-re, ahol Töki lakik az anyjával, Hary Hart (szül. Kolinförsz) házához, meg persze a szabóságba, ami szintén tényleg létezik a Saville Row-n, csak Huntsman-nek hívják, bár a bejáratnál kint hagyták a gravírozott Kingsman táblát is.

A szabóság, ész ominózus tábla.

Meg persze voltunk az Imperial College-nél is, ahol Mark Hamillnak szétrobbant a feje, a másik szabóságban, ahol a másik részben működik a privát titkosszolgálat, szóval nincs még egy film, aminek a helyszíneit effajta alapossággal végigjártam volna. Sőt egy film sincs, aminek a helyszíneit végigjártam, magamtól ne is tennék ilyet, de mint mondom, pár éve még muszáj volt. Még szerencse, hogy jó móka volt, ha némileg tehernek éreztem is. De hát ez az az eset, mikor az ember nincs egyedül, van benne nyögvenyelés is, de alapvetően megéri.

Promóció 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése