2022. augusztus 6., szombat

Nyaralok inkább a Járda-szigeteken!

Most találtam ezt  videót, nem bírom nem beszúrni ide, mert a maga nemében tökéletes példája annak, miért nem szeretek repülni. Sajátos tériszonyom van, szédülök a magasságtól (ami azt jelenti, hogy egy magasabb széken állva is), nekem legyen valami szilárd és fölhözragadt pont a kézközelben, de közben azt sem bírom, ha nagy dolgok hozzám túl közel húznak el (ez főleg attól van, mikor egy kamion szorított le az árokba, biciklistől), szóval a világ legyen szíves nagyjából szemmagasságban maradni, és ne jöjjön közel, akkor rendben leszünk. (Persze lehet, hogy csak az arany középutat próbálom kitapogatni az agora- és a klausztrofóbia között, jobbára sikertelenül.)

Úgyhogy szeretem a repülést, épp csak utálok repülni, érdekel mindenféle a gépekkel kapcsolatban, bírom a repülőtereket, csak felszállni ne kelljen egy repülőre, vagy ha mégis, lehetőleg az ne szálljon fel velem.
Attól még elég sokat repültem, mert két óra tériszony (aminek minimum a felét átalszom) jobb mint húsz óra buszozás, és elnézve ezt itt, megint csak kétlelkűnek érzem magam. Vagy többnek. Nem szeretem a tengerparti nyaralást, unalmas egy művelet, de párszor Görögbe' nyaralni az jó volt, mondjuk én inkább kirándultam strandolás helyett (igazából strandolni utálok), és némileg elmennék erre a görög szigetre is. Csak hogy repülőket videózhassak én is a megbocsájthatóan tengerparton, viszont gyanús hogy repülővel kellene odamenni, és hát erre a reptérre nyilván soha.
Még szerencse hogy a teljes pénztelenség miatt mostanában nem kell efféle dilemmákkal szembesülnöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése