2022. május 1., vasárnap

Haar Kay

Itt van máju selseje, énekszóé, stánc köszöncse! Lehetőleg Lalyos, a világ országosan legjelentősebb kamu-mulatós kvázi-zenésze eme kultikusnak szánt klasszikusával, amibe a harkáj. Metallika pólóban belépés csak saját felelősségre! Én szóltam.


„Szívem buktájából tegnap éjfél tájba
Kiette a lekvárt a bánat harkálya
Hűlt helye bár sajog, nem esem kétségbe
Új szívet süttettek holnap a pékségbe'

Refr: Harkály, te csúnya harkály
Micsoda slampos, pacuha lény
Harkály, az etetődbe ciános magvat
Helyezek én

S ha megint erre száll majd a kemény csőrű féreg
Madarászjelmezben közelítem én meg
És ha újra lesújt, elkapom a bestét
Színes sportújsággal tömöm ki a testét

Rap:
Májusfát állítottam tavaly
De megfúrta ez a kopácsoló ganaj
Recsegve kidőlt és rázuhant a nőre
Azóta is sokat költök papírzsebkendőre
Az állatvédelmet  szívügyemnek tartom
De neked, tollas szemét, soha nem lesz pardon
Súlyzótárcsáimat szárnyaidra tolom
Vörös fejbúbodat még ma megskalpolom

Refr.: Harkály, te csúnya harkály
Micsoda slampos, pacuha lény
Harkály, az etetődbe ciános magvat
Helyezek én
Harkály, otromba harkály
Indul az őszi vadászidény
S hogyha nem fog a puska
Odúdba púrhab kerül idén“

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése