2022. május 20., péntek

Kamu az egész!

Élon Maszk szerint a twitter profiljainak kilencven százaléka kamu. Nem tudom honnan tudja, meg pontosan mit is ért az alatt, hogy kamu. A behazudok magamnak egy diplomát, akkor az már kamu profilnak számoltatik? Vagy csak az igazi kamu, mikor brit tinédzser lánynak hazudom magam,, pedig nem is vagyok brit? És akkor még mindig nem tudjuk, hogy a legnyilvánvalóbb eseteken kívül ezt honnan  frászból lehet tudni, 

De látok benne egy új karrierlehetőséget, ezentúl kamuprofil leszek hómofiszból, sőt több kamu profil. Hogy jól tudjam lájkolni egyikkel a másikat, mint mikor álmomban két macska voltam, és játszottam egymással. lennék például egy brazil gengszter, maszkos (de nem élonos) profilképpel, hisz inkognitó is van a világon, lennék egy japán lányokból álló, cincogva visítozó popzenekar, amelynek az összes száma feldolgozás, és kizárólag igen kretén animékből összevágott klipjei lennének. Mert az annyira titokzatos, hogy vonzaná a rajongókat. Egy harmadik profilomban viszont bevallanám, hogy igazából én vagyok Banksy, egyébként George-nak és hívnak, ha nem festek graffitiket, egy japány lánycsapatot menedzselek.

Ha nem röhögnének ki nagyon durván az első napokban (és hát miért is, a közösségi média felhasználóinak minimum fele szánnivaló idióta - a jelen lévők természetesen a másik ötven százalékhoz tartoznak), kénytelen lennék egy darabig csinálni, nagyjából míg rá nem jövök, hogy nincs az a pénz... (Pénzem így sincs, de legalább önbecsülésem se, úgyhogy nem kéne a maradékot tovább rombolni.)

antropos.hu

Vagy írhatnék én is olyan hülye cikkeket, amik a bulvárosabb portálokon szembe jönnek, mint hogy "egy tuti tipp, amitől jobb lesz a szex" (vegyél neki drogot), "a legjobb dolgok, amiket egy gitárral csinálni lehet" (eladni, szalonnázni a hátlapjáról, verekedni vele, esetleg zenélni) vagy például "mit tegyél, ha füstölni kezd az autód?" (eleve ne legyen autód)K.

De lehet, hogy ez nem menne nekem, alapvetően egy értelmiségi sznob vagyok, még szerencse, hogy igény sem mutatkozik rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése